wtorek, 30 kwietnia 2013

Co robiłam , gdy dziecięcych ciuszków nie szyłam :)

W ubiegłym tygodniu tak zupełnie nie obijałam się szyjąc jedynie rzeczy dla Gabi :)

Powstała jeszcze torba, poduszka, dokończyłam Gabrysi panel na kołderkę, uszyłam kołderkę dla małego Wojtka :)

w sumie to i tak mało... no ale od czwartku leżałam chora w łóżku... chyba przeczuwałam, że maszyna mi zrobi kaput :( chlip chlip... po akcji reanimacyjnej szyje jedynie po prostej a to i tak średnio ;/ nie ma co marzyć o pikowaniu czy nawet prostym zygzaku ;(









Kołderka dla Wojtusia na ostatnim tchnieniu Singera szyta...
 





Ciężko jest tą zieleń sfotografować - mogę jedynie zapewnić, że na żywo wszystkie kolory pięknie współgrają :) są soczyste i bardzo radosne :D w sam raz dla małego rozrabiaki :)


Dodatkowo zaczęłam robić porządki w szafie z materiałami :) odkładam szmatki potrzebne do szycia jaśków w ramach akcji USZYJ JASIA :) Szczecin też szyje!!! już 7.05.!  Więcej info na fb o TU 


co jeszcze...  aaa mama zrobiła kolejną chustę na sprzedaż :)


I chyba coś jeszcze, ale już nie pamiętam :D

Miłego weekendowania!! :)


28 komentarzy:

  1. A ja właśnie pół godziny temu się obudziłam:) Wszyscy o mnie zapomnieli, nikt nie zadzwonił przed 18, jak ię spodziewałam, że zadzwoni i obudzi, po 16 padłyśmy z Majką jak muchy:) Mam zaległe foty do zrobienia zwieńczające akcję i tak się cieszę, że mam 6 dni wolnego że aż skaczę z radości:D A skoro się wyspałam jak trzeba to zaraz coś zjem, biorę piweczko i siadam do maszyny, o!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna torba i świetna kołderka...

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się Twoja nowa torba. I ta czarno-biała poduszka, intrygująca. Idealna do minimalistycznego wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  4. Torba super i fajne ma kolory! I ta kieszonka w środku cudowna!
    Ta kołderka takze wspaniała , TALENT!
    www.fashionable-sewing.blogspot.comcom

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. dzieki z chęcią bym jeszcze jedną taką uszyła :)

      Usuń
  6. Świetna torba, a i kołderka zachwyca :)
    Jak ja zazdroszczę spotkania na którym będziecie szyły jaśki :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osowiała Sowo przyleć do ans z chęcią Cię przygarniemy :D

      Usuń
  7. Pozachwycam się torbą i kołderką, soczysta zieleń boska;)a chusta mamy piekna praca;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję w imieniu mamy i swoim :) mamine chusty sa cudowne najchętniej zatrzymałabym sobie każdą kolorystykę :)

      Usuń
  8. Śliczna torba, bardzo kobieca.

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietna torba :) Fajne kolorki jak i ta kieszonka w srodku na zameczek Suuper :)
    Kolderka sliczna taka chlopieca ,ladne materialy :) A chusta Twojej mamy po prostu Cuudna :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta chusta cudna a wlaśnie mam na sobie inna - melanż!! mama zrobiła ja dla mojej koleżanki i szczerze mówiąc nie chce jej oddawać :D

      Usuń
  10. Cudna torba, a kołderka przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przykro mi z powodu maszyny - wiem coś o tym bo jakiś czas temu miałam podobną sytuację. Może daj jej trochę odpocząć, bo jak widzę to nieźle ją eksploatujesz :-) Piękna kołderka, a torba też niczego sobie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ech no ma troszkę teraz odpoczynku... ale bez gruntownego przeglądu sie nie obejdzie :( a ja mam kolejne pomysły i kolejne zamówienia!! które czekać za długo nie mogą :( buuuu

      Usuń
  12. Sporo rzeczy uszyłaś no no
    torba wyszła nieźle. Fajna w środku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki D: no i ona jest dwustronna!! :D ma pochowane wszystkie szwy :D

      Usuń
  13. Piękna torba,pikowanie poduchy ekstra,a kołderka dla rozrabiaki przeurocza,te samochodziki i kolorki!!!śliczne rzeczy robisz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJĘ :) ja mam w głowie tysiąc pomysłów i tylko doby mi brakuje do realizacji wszystkiego :P

      Usuń
  14. Torba jest przesliczna! I podziwiam Twoją pracowitość. W przyszłym tygodniu też się ogarnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzia :) no ja dopiero po majówce się ogarniam... a planów mam tyleeeeee :P

      Usuń
  15. A Ty gdzie zniklas ?????? Po energie zapraszam do mnie na pokaz kwiatuszkow :):) Mam nadzieje ,ze u Ciebie wszystko dobrze i ze maszyna dziala,ze naprawiona. Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Energię to ja mam :D
      no ale na wyjazd majówkowy nie brałam maszyny hehehe która i tak niestety prawie, że w ogóle nie szyje :( na szczęście overlock działa i mam zamiar w tym tygodniu mocno go wyeksploatować :D

      właśnie rozpakowuję nowe materiały na ciuszki dla MNIE!! :D

      Usuń
    2. Alee fajnie :):) To sie bedzie dzialo u Ciebie jak masz nowe materialy dla siebie :):) Przykro mi z powodu maszyny :( Gdybys byla blizej czasem pozyczylabym Ci moja :):) I caaale szczescie ,ze na wyjazd majowkowy nie bralas maszyny :):) Buziaczki

      Usuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)