wtorek, 9 kwietnia 2013

TAK! schowałam nareszcie zimową kurtkę do szafy :)

I wyciągnęłam wiosenno - jesienne płaszcze :)

I nie jest mi w nich zimno :) ale, że szyję mam dość wrażliwą, to mama dorobiła mi chustę pod szyję :) w kolorze niebiesko-chabrowym, a teraz się robi kolejna w kolorze : fiolet-lila :) i kolejna zielono-oliwkowa dla siostry i kolejna dla mamy beżowo-brązowa :D no i Gabrysia jeszcze stoi w kolejce :)

Dobrze,  że się ja szybko robi :D

Wzór zaczerpnięty od Liwias z posta o tego TU :) jej kolorystyka szalenie mi się podoba :)

Chusta jest obrobiona szydełkiem, żeby się nie zwijała :) nie jest również zblokowana, bo szczerze mówiąc mnie taka bardziej odpowiada :) ma się wówczas jeszcze większe wrażenie że to przeplatanka :)






 

A i przy okazji przedstawiam wam Melanię ^^ czyli po prostu Mela :) będzie mi robić za modelkę :)

41 komentarzy:

  1. a u nas dziś znów śnieg :( a chusta boska.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uuu średnio macie - ja naprawdę jak widzę, że coś pruszy za oknem to dostaję palpitacji serca!! :)

      Usuń
  2. Ciekawa chusta. Ladnie komponuje sie z plaszczami. Czesc Mela! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mela mówi cześć :)
      chuste szalenie miło się nosi :)

      Usuń
  3. Ojej, no to duża dziania cię czeka;)) Chusta wygląda na miłą i ciepłą! Ja też marznę w szyję i długo jeszcze będę ją owijać wychodząc z domu:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja noszę szaliki nawet latem :) tyle, że cieńsze ^^

      Usuń
  4. śliczna ta przeplatanka... a i płaszcz też ma świetny fason...
    ale i tak nie wiem o co chodzi z tym blokowaniem... ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już tłumaczę - tkanina zblokowana tzn naciągnięta, tak by po pierwsze wyrównały się oczka, które podczas szycia mogły różnić się wielkością a dwa naciągnięcie takiej chusty powoduje że staje się ona od razu większa :)
      u Liwias możesz zobaczyć, jak wygląda po takim naciągnięciu :)

      Usuń
  5. Ooo... widzę, że obie mamy zdolne Mamy:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna chusta,ja jeszcze nie schowałam zimówek;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja siłą woli wyrzuciłam zimę z mojej głowy :D
      nie dopuszczam do myśli zjawiska ponownego sypania śniegiem aż do listopada!!!

      Usuń
  7. Chusta bardzo fajna. ciekawe jak będzie wyglądała fiolet lila.
    Ja jeszcze swojej kurtki nie schowałam i dobrze, bo wczoraj zmarzłam strasznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też jestem bardzo ciekawa :)
      ja drugi dzień w płaszczu chodzę - na razie tym brązowym bo przykrywa 4 litery :) zważywszy, że zmarzluch ze mnie dziwię się że właśnie nie marznę :) jak się rozpędzę to i kozaki schowam :D

      Usuń
  8. Po prostu boska!!! Noesamowity pomysł i wykonanie :) Moje zimowe ubranka jeszcze w szafie,bo dzisiaj dość zimno na dworze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja powoli zimowe odkładam do kartonu :) marynarki już przesunięte na przód wieszaka i liczę że za tydzień, może dwa i one będą w użyciu :)

      Usuń
  9. Oj ta Twoja zdolna mama. Ja się jeszczr nie odważyłam na schowanie zimowych kurtek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdolna zdolna :) tylko czasami w siebie ie wierzy więc trzeba ją mobilizować :)

      Usuń
  10. Wow! I am not a scarf person, but I really love this one!! Fantastic!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Very nice to hear that :) I love scarves and wear them even in summer! :)

      Usuń
  11. Cześć Mela;)

    Piękna ta chusta! No bomba, po prostu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mela mówi cześć :)

      nowy trend tej wiosny będzie :D

      Usuń
  12. Chusta przepiękna :) kolor też bardzo lubię, ale wzór chusty jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wzór po prostu cudny!! :) cieszę się że niedługo będę mieć kolejną :D

      Usuń
  13. Rewelacyjna chusta. Ale jak napisałaś, że robi się ją szybko to się zachłysnęłam kawą. Dla mnie czarna magia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No żebym Cię nie miała na sumieniu!! :P

      mama mówi, że robi się bardzo szybko... tyle że ona ma rekę wprawioną od szydełka :) ale ręczę że kilka wieczorów i gotowe!! :)
      sama podpatrywałam i muszę się z nią zgodzić :) chyba sama zacznę młodej takie ponczo robić :) ech jak tylko podwoi mi się doba :D

      Usuń
  14. Cudo i do tego z moich ulubionych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się że się podoba :) widać że niebieski ma tu sporo wielbicielek :)

      Usuń
  15. piękne kolory!!! mi także się bardziej podoba jak jest nie zblokowana :). No i witamy Melanię :D. ( ja mam Gertrudę :D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ^^ Gertruda!! no jak cudownie :D trzeba koleżanki koniecznie na kawę umówić :D

      Usuń
  16. No to się porobiło z tymi chustami :) Mam nadzieję, że mama lubi dziergać, bo inaczej dopadną mnie wyrzuty sumienia :)
    Pierwsza wyszła super - pochwalisz się kolejnymi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubi lubi :) i pewnie, że się pochwalę!! a raczej pochwalę się mamą :) i jej zdolnymi rączkami :)

      Usuń
  17. Chusta Pieknie wyglada :) To ja jeszcze poprosze zdjecie jak jest cala rozlozona :):) Z mila checia sobie bym taka zrobila :) Jezeli pozwolisz :)
    Widze u Ciebie zmiany :) Suuper wyglada z nowym zdjeciem do gory :):) Dopiero co myslalam o czyms podobnym:) wsadzilabym mojego Planktona pomiedzy owieczki :) Ale najpierw musze sie nauczyc jak sie laczy zdjecia hihi :) Milego Dnia Ci zycze :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki - odpisałam na maila :)

      Usuń
    2. Patrzylam na maila i nic nie dostalam!

      Usuń
  18. Nigdy nie widziałam takiej chusty. ; ) Podoba mi się. : )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)