poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Spotkanie szyciowe w Szczecinie i nowości z Anglii

Witajcie nadal świątecznie :) 

jak się czujecie?? ja obżarta (bo najedzona to za mało powiedziane :) i z gigantyczną migreną (którą na pewno śnieżyca za oknem spowodowała...).

Chciałam Was poinformować, że portal jakuszyc.pl organizuje spotkanie szyciowe w Szczecinie.
Termin: 5.04., godz 19:00 miejsce : Kawiarnio-kwiaciarnia Soffia (na rogu Bogusława od Jagielońskiej). Ja nie wiem czy dotrę,bo nie mam opiekunki do Gabrysi,  choć rozważam opcję że zabiorę ze sobą młodą... ale nie wiem czy organizatorzy będą zadowoleni... zobaczymy...

Poniżej moje cudowności przywiezione przez moją Drugą Mamę z Anglii :)


CrossStitchera przejrzałam od deski do deski z wypiekami na twarzy :D

same zobaczcie !







A to będzie w następnym numerze...


Oraz kilka innych...










Gazety fajne, ale z CrossStitcherem nie mogą się absolutnie równać!!! :) 

Miłego wieczoru :)
 

26 komentarzy:

  1. Baardzo mi przykro z powodu migreny :(
    Wcale nie jest mi przykro z powody przejedzenia sie (delikatnie mowiac :)) :) Fajne te Twoje gazetki :) Moze jednak uda Ci sie wybrac na to spotkanko :) Ja przed chwilka wrocilam ze spacerku i padam. Czekam az mala zasnie pozniej maly i ja padne rowniez :) Milego wieczorka i aby bol glowy szybko Cie puscil !!! Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już mi lepiej - na spotkanie chyba jednak nie dotrę - no sprzysięgło się wszystko i już ;/

      Usuń
  2. Fajne gazety. : ) Z chęcią bym je przejrzała. ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też obżarta, zamiast migreny ból wątroby. U mnie aż 2 godziny było słońce. Czekam na uszytki z tych wzorów:).

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudeńka
    Strasznie zazdroszczę ... strasznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. no porządne zdobycze :) czekam na pierwsze uszytki z nich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no az mnie zatkało że jest ich tak dużo bo miały być dwie tylko :D

      Usuń
  6. Ten króliś, na okładkę, no zakochałam się.. Dla niego bym wróciła nawet do haftowania.. Zrób candy z takim zeszyciorem do wygrania i daj mi wygrać, pliiiissss ;) :) Wesołych poświątecznie życzę :) I oby migrena przeszła szybko, ja od 3 dni mam ciągłe bóle głowy, ah ta piękna wiosenna aura...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheh candy być może niedługo, a ja zawsze mogę ci zeskanować te wzory co chcesz ;> napisz tylko na maila a ja pstryknę fotki :D ewentualnie zapraszam na kawę i sobie sama obejrzysz i zobaczysz co się najbardziej podoba :)

      Usuń
  7. Oj trzymaj się. Gazety super, ale za duzo ich i do najtanszych nie należą. Ja ide z fonem do supermarketu i strzelam fotki tego co mi się podoba.Niestety większość zafoliowanych. Ale na jedną w miesiącu sobie pozwalam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no gazety od 3,99 do 5,99 funta... ale z CrossStitchera nie zrezygnuję :D chociażby dla samego oglądania tych cudownych projektów :D
      ale w sierpniu będę w Anglii i aż boję się czy dam radę pokusie heheh :)

      Usuń
  8. Zapraszam Cię do mojego spisu blogów Handmade :)
    www.spis-blogow-handmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak tylko ogarnę się po świetach to się dodam :) dziękuję za zaproszenie :)

      Usuń
  9. Nailaa gazetki ekstra :)i co będziecie szyć na spotkaniu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to na razie pierwsze spotkanie - właśnie na nim mamy zadecydować co będzie szyte podczas spotkań :)

      Usuń
  10. Jakie cuda!Świetne gazetki,szkoda,że żadna z moich mam nie bywa w Anglii.
    Wiem gdzie będzie to spotkanie..i strasznie żałuję,że mnie tam nie będzie:(:(:(
    A u mnie po świętach choróbska ciąg dalszy,ledwo się tutaj dotoczyłam.Pozdrawiam♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja będę chyba w sierpniu to mogę Ci zrobić zakupy :P

      no mnie też nie bedzie na spotkaniu.. a szkoda wielka... cóż począć ;/

      Usuń
  11. Spotkania szyciowe są świetne, byłam już na takim, na razie na jednym, było super.
    ***
    Zawsze zapraszam do siebie. Jestem projektantką, która swoją pasję realizuje na blogu. Będzie mi niezmiernie miło jak mnie odwiedzisz. Gdy uważasz, że coś fajnego robię zaobserwuj mnie, do miłego.
    ***
    www.zapalov.blogspot.com - blog o moim projektowaniu mody

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej,
    Zainteresowało mnie to spotkanie :)
    Ale nie mam pojęcia jak może ono wyglądać. Szyje też od niedawna więc nie wiem czy bym się nadawała ;)
    Proszę napisz mi klika słów o spotkaniu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zacytuje LongRedThread:

      "Osoby początkujące w szyciu są bardzo mile widziane! Jednym z założeń spotkania jest zaplanowanie warsztatów szyciowych więc będzie mnóstwo okazji do nauczenia się szycia na maszynie"
      jesli nadal masz wątpliwości to najlepiej napisz bezpośrednio do organizatorki o tu:
      https://www.facebook.com/pages/jakuszycpl/328813487133285?ref=ts&fref=ts

      :)

      ja nie dotrę ale jestem bardzo ciekawa co wymyślicie :) bo na drugie spotkanie to już na pewno się wproszę :D

      Usuń
  13. Ooooo.... a chciałam Ci powiedzieć, że fajnie byłoby się znowu spotkać i żebyś wzięła Gabrysię ze sobą.... Miałaby koleżankę.... A tu "nici" z tego.....

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne gazetki. Same cudeńka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Super gazety :)
    Obserwujemy?
    http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)