czwartek, 18 kwietnia 2013

Wiosenne wyzwanie KCW!!!

Po raz drugi biorę udział w zabawie tzw KCW (kiedyś KCWC) czyli Kids Clothes Week :)

Polega ona na tym, iz codziennie poświęcamy przynajmniej godzinę na szycie ubranek dla naszych dzieci :) to takie skompletowanie garderoby :)


 



Tym razem zabawa trwa w dniach 22-29.04 :) to bardzo mobilizujące i inspirujące :) na profilu flickr na bieżąco można podglądać zmagania uczestników :) którzy mają genialne pomysły!!

A poniżej kilka rzeczy, które uszyłam w ubiegłym roku :)

Bluzka i spódniczka

Czarna sukienka

Bluzeczka paryżanka

Spodnie polarowe z kolorową podszewką

Komplet bielizny

Spódniczka do przedszkola

Czapka z uszami :)

Już nie mogę się doczekać początku wyzwania!! :)

Kto się do mnie dołączy?? :)

25 komentarzy:

  1. Fajna sprawa... niestety przy trójce dzieci nie podołam... szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  2. ten pierwszy zestaw bluzka i spódniczka najlepszy :) a te bose stópki na drugim boskie


    ja chętnie się przyłącze tylko nie bardzo rozumiem o co dkładnie chodzi, gdzie się zdjęcia umieszcza, na Flickr? a blog działa tylko informacyjnie? czy do każdego dnia będzie post i wkleja się linka do swojego bloga?

    OdpowiedzUsuń
  3. o fajne...jak na złość akurat trzy dni z tego terminu nie będę mieć maszyny w zasięgu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słońce zastanów się, bo z Twoim powerem to byś spokojnie nadgoniła heheh jak nie przegoniła :D

      Usuń
    2. kurcze daty mi się pokiełbasiły - no jakoś spróbuje, bo wczoraj getry się szyły to jakoś się łapie co?

      Usuń
  4. Super te Twoje ciuszki dla malej :) Dolaczylabym sie z mila checia ,ale przy Tobie to zadnych szans nie mam :):) Zapewne przy samej spodniczce posiedzialabym kilka godzin :) hihi Milej zabawy jak i milego szycia :) Trzymaj sie cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana tu nie chodzi o wyścigi tylko o dobrą zabawę :D
      serio jak uszyjesz tylko jedną rzecz - to też jest to sukces!!

      Założenie jest takie że szyjesz przynajmniej 1 godzinę dziennie a nie jedną rzecz dziennie :) mi akurat tak wyszło, bo ja wtedy miała wolne akurat :)

      no nie marudź tylko wybierz jakieś ładne wzory dla swojej księżniczki :*
      a jak nie będziesz mieć pomysłu to daj znać ja znam przynajmniej z 10 patentów na szybkie szycie :D

      Usuń
    2. :):):) To Jaa sie zastanowie :):):) A 29 przyjdziesz pomoc mi szyc i szykowac salatke dla gosci :):)

      hmm moze wkoncu bym corci lambadowke uszyla :):) Pamietasz jakie kiedys byly modne ???:):) takie razace kolorki :):) Buziaki

      Usuń
    3. pamiętam ja nawet miałam lambadówkę :D i znajomość kroków okazała się bardzo przydatna na ostatnim moim fitnesie :D te "młode" chude laski nie mogły tego załapać :) zreszta polecam zumbę bo daje wycisk a ty nawet nie wiesz kiedy :)

      Usuń
    4. :):) Zapewne na zumbie rozlozylabym sie po pierwszych minutach :):) haha Ide dalej dziubac na szydelku :):) Spokojnej nocy Ci zycze :)

      Usuń
  5. Nie jetem na bieżąco z Gabrysią ale widać jak bardzo urosła:)) uszyłaś jej wtedy bardzo ładne ubranka i na pewno teraz też tak będzie:) Nie wiem jak będzie wyglądał mój poniedziałek, dowiem się tego jutro, ale jak będę miała wolne to z przyjemnością dołączę do KCW:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się piszę ja! i tak obiecuję sobie naszyć dziecku łaszków więc będzie świetna okazja. Hura!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Superrrrrr!!!!!
      ja mam zamiar zaszaleć w tym roku recyclingowo :) bo mi krasnoludki ulubione rzeczy w nocy zwęziły - szkoda wyrzucić to przerobię na rozmiar 98 :D

      Usuń
  7. W paryżance wygląda mega! Pozostałe także świetne!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzeczka paryżanka the best i fotks też. Spodenki pomyślę. Mogły by być dla Kaja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo nooo Asia dawaj dawaj :)

      Usuń
    2. Oj nie masz jak ja bym chciała, ale ostatnio za dużo w pracy. Zarabiam na majowy weekend w Polsce :)

      Usuń
  9. Piękne ubranka, a malutka wygląda jak księżniczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zachęcam do włączenia się do zabawy :P

      Usuń
  10. Ale fajnie, życzę powodzenia. Mi się najbardziej czapa podoba, chociaż wszystko jest takie ładne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł, ale nie podejmę się- lepiej nie próbować niż zawalić :) Ale może kiedyś!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj ja to muszę się nastawić dużo wczesniej na takie coś. A dopiero dzisiaj przeczytałam tego posta u ciebie. Hm muszę pomyśleć przez noc :P
    Teraz mam problem, bo moje dziecko nie chce wogóle do domu tzn po spacerze.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)