czwartek, 11 kwietnia 2013

Zielono mi - zielono...

Zdecydowanie jest mi zielono - chyba na przekór pogodzie za oknem :)
nawet ostatnio kupiłam masę zielonych tkanin i czekam tylko na chwilę by móc szyć :)

Mama wydziergała siostrze chustę, tą samą co pokazywałam Wam w poprzednim poście :)
Właśnie dotarła do mnie paczka od niej i mogę Wam pokazać jak ona się prezentuje :) siostra jeszcze jej nie widziała :)








I jeszcze pochwalę się niespodziewanym prezentem od Manity :D

Jaka była moja radość jak zobaczyłam, co Gabrysia dostała!! :)
Zuza oficjalnie jest już córką Gabi :) 
Koniecznie wpadnijcie do niej na bloga popatrzeć jakie cuda tworzy :)

Kochana dziękujemy Ci bardzo!!! :D


Zachwyca mnie całość wykonania - dbanie o każdy szczegół, no a ta buźka :D cudo!! :) 

19 komentarzy:

  1. Piękna chusta. Masz zdolną mamą no i szybką.
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mama ma już trójkę dorosłych dzieci, które już dawno sa na swoim - prócz jednego mojego najmłodszego rodzynka - lat 15 - więc ma czas :) i wreszcie się realizuje :)

      Usuń
  2. Ja też bardzo lubię jak przychodzi listonosz:)) I chustka i lalka są cudne!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w ogóle to w poprzednim poście zrozumiałam, że to ty robisz te chusty, a to mama! No właśnie, jak tyle ładnych zdjęć to i jedno słówko może umknąć;)

      Usuń
    2. tak tak mama moja kochana robiła tą chustę :)

      z racji tego, że ja ostatnio jestem wypluta i nie mam czasu na szycie to pokazuję mamine twory, które moim zdaniem są rewelacyjne :D

      a w kolejce czekają jeszcze kołnierzyki robione na szydełku :D

      Usuń
  3. Piękna chusta:)! Ale chyba niebieska jest mi bliższa:). Chociaż dla siebie wybrałabym czekoladowo - czerwoną:). A Zuzanna będzie super towarzyszką zabaw Gabi:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem ci że w przypadku tej chusty to każda kolorystyka mi się podoba :)

      Usuń
  4. Chusta piękna, a Zuzę już poznałam wcześniej, fajna jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo fajna :D właśnie śpi z moim skrzatem :)

      Usuń
  5. ale śliczna, żywa zieleń! :) super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka soczysta! Dobrze mieć dziergającą mamę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojj Piekne te chusty robione przez Twoja mame :) Jak i Piekny prezent dostalyscie od Manity :) Spokojnego wieczorka Ci zycze :) Ja dopiero od siostry wrocilam teraaz odpoczywam :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam-cudne chusty-pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam na przysłowiową kawkę.Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna chusta, uwielbiam zielone kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie tu u Ciebie,zostaję na dłużej-pozdrawiam i zapraszam do siebie-będzie mi miło.Miłego wieczoru

    OdpowiedzUsuń
  11. Brawa dla mamy,a chusta tak łądna jak poprzednia!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)