sobota, 27 kwietnia 2013

KCW Spring 2013 dzień 6

Golden girl to mi się cisnęło na usta jak szyłam tą bluzeczkę :)

w sam raz do chodzenia po molo :)

Co prawda białe getry okazały się nie najlepszą stylizacją, ale sami na zdjęciach możecie zobaczyć, że dziecko było zaobserwowane czym innym i nie dało się przebrać :) baaa cud, że dała się w ogóle ubrać w coś innego niż getry z pierwszego dnia KCW :) tak jej się spodobały :)wczoraj w nocy ręcznie je prałam, żeby zdążyły na rano wyschnąć hehehe

A i zapomniałam dodać, że ten materiał w złote paseczki jest najprawdopodobniej starszy ode mnie :D więc ma więcej jak 30 lat!! :)












13 komentarzy:

  1. Ja też nie lubię się rozstawać z fajnymi i wygornymi rzeczami:)

    Te złote tasiemki no to full wypas, no i na molo bluzeczka w sam raz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczna bluzeczka ,fajny material :) Przez Ciebie chodze w domu i sie zastanawiam co uszyc malej :) Juz rzeczy w szafie u mnie przegladalam :) hihi Dzisiaj przyszedl mi pomysl na sukienke :) i tak jak sie patrze na ta bluzeczke to i mysle ,ze gdybym dluzsza wyciela to i jak sukienka by fajnie wygladala :) Jutro mam dzien wolny od imprez ,a to znaczy ze bede mogla sobie poszyc :) Meza wygonie do gotowania haha :) Kolorowych Snow Ci zycze :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Aaaa Jolcia, bo to szalony tydzień był :)

      Usuń
  4. Rośnie tobie modelka :) Bluzeczka super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna, delikatna i zwiewna;-) Pytanie techniczne, ta złota tasiemka nie podrażnia nagiej skóry?, bo ja zawsze mam problem moimi córkami wszystko musi być gładkie i miekkie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. młoda na razie nie marudzi, ale widzę, że skóra lekko zaczerwieniona się zrobiła ;/ moja fala akurat jest ciut szorstka więc pewnie ją wymienię na zwykłą tasiemkę :) ale wiem, że są takie miękkie w kolorze złotym :)

      Usuń
  6. bardzo podoba i się połączenie bieli ze złotem :D czyżby little pony na tablecie ? moja Hania lubi w nią grać i układać puzle :)

    wcieło mój komentarz po poprzednim postem :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)