środa, 24 kwietnia 2013

KCW spring 2013 - dzień 3

No ok, dziś szyłam dłużej niż godzinę :) no ale jak się szyje na czuja, to się myśli dwa razy dłużej, żeby potem nie pruć i nie niszczyć tkaniny :)

Jako, że córa uwielbia getry - no i łatwiej uczyć się samodzielnego ubierania jak ma się do wciągnięcia tylko te getry szybko na dupkę :) - jest i druga para :)

Do kompletu z klasyczną białą bluzką, z baskinką na dole i kolorowym zamkiem na zewnątrz :)

jeszcze chciałam zrobić sesję z szydełkowymi kołnierzykami, które Młoda dostała od babci, no ale po kolacji, na którą było spagetti, domyślacie się, że niestety mimo starań coś niecoś kapnęło na bluzkę :)

No ale nie zanudzam i zdjęcia pokazuję :)





tu źle zaprasowane szwy ;/ ale w świetle dziennym nie widać :D




ostatnio mam fioła na ładne wykończenia :) stębnowanie wydłuża trochę czas ale jak to potem wygląda :)




Podsumowując... jestem z kompletu zadowolona :) na pewno powstanie jakaś podobna bluzka z baskinką :) 

Bluzka powstała z koszuli rozm 48 :) a legginsy z mojej sukienki, która zrobiła się z deczka za krótka :D

A Wam jak minął dzisiejszy dzień?? :)

24 komentarze:

  1. Śliczna! I ta bluzeczka i Mała! Nieźle już przeczołgała tą "nówkę sztukę". I ma już większą szafę od mojej...!!! A kiedy zacznie się dla nas, trochę większych taka akcja...? Ktoś wie? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super!Bardzo przyjemny komplecik:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Suuper komplecik :) Slicznotka mala :) i do tego strojnisia :):)
    A ja sie dzisiaj zastanawialam nad zakupami bo malej musze kupic getry nowe :) Chyba sama sprobuje uszyc :) Spokojnego wieczorka Ci zycze :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga nie kupuj!! szycie takich getrów to max 30 min :D serio :)

      Pierw rozpruj stare getry i będziesz mieć formę :)

      dołóż do bluzki obrysuj, wytnij, pierw zszywasz przód i tył, obrzucasz overlockiem górę i dół nogawek, potem zszywać prawą nogawkę z lewą po łuku, podwijasz dół, a na górze robisz tunel, w który wpuszczasz gumkę i gotowe!! :D

      Usuń
    2. No teraz to juz na pewno uszyje sama :) Dziekuje Ci za pomoc :) Jutro poszukam bluzki :) Buziaki

      Usuń
    3. Nooooo super!!!! :)
      jakbyś potrzebowała jeszcze pomocy to pisz na maila :)

      Usuń
  4. Oooo może też skorzystam z mini tutka na getry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a psze bardzo!! getry szyje się ekspresem :D

      Usuń
  5. Fajnie to opisałaś no i cały strój prezentuje się świetnie. Też myślałam nad uszyciem getrów skoro spodnie mi wyszły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam w sumie zrobić tutorial jak uszyć legginsy ale niżej Tutinella dała linka do bardzo dobrego tutka jak to zrobić :)

      wszystko opisane jak należy :)

      więc nie ma się czego bać tylko trzeba szyć!!

      Usuń
  6. tak spojrzałam moim dzikim okiem na pierwsze zdjęcie Młodej i sobie myślę, matko boska jaka ona giętka, że nogę sobie na twarz podciągnęła! a to ręka przeca... :P no piękne wszystko, piękne, aż szyć się chce! Aga tutaj wspominała o kupnie getrów - myślę, że jak zobaczy ten tutorial, to zacznie szyć legginsy hurtowo! http://www.youtube.com/watch?v=tfpoxQWnl04

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały komplet! Jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  8. bluzka mi się bardzo podoba! Córa wygląda w niej przeuroczo!! więcej więcej takich!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ach kochana - byłam u Ciebie i Twoja lniana sukienka jest boska!! :)

      Usuń
  9. Te leginsy dla Gabi są super! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie figury!!! Urodzona modelka!!!
    Ciuszki super! Bluzeczka elegancka, a getry Iklasa! Sama bym córce uszyła takie getry, ale bez overlocka to chyba ciężko...:(

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam oglądać dziecięce ciuszki :) a dzieci tak śliczne jak Twoja Gabi, to już w ogóle :) świetny pomysł z bluzeczką, a i sukienka się nie zmarnowała :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. WOW, super! Coraz bardziej mi się ta idea szycia cały tydzień podoba:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. boszzz jak małe dziewczynki pięknie wyglądają w białych bluzkach, Twoja jest obłędna i idealnie uszyta :) moja Hania nie ubierze białej bluzki bo ją kłuje ... a taki piękny batyst kupiłam w wyszywane kropki...

    OdpowiedzUsuń
  14. super, koszulka jest przeurocza.

    OdpowiedzUsuń
  15. wpadłam jak śliwka w kompot - OCZAROWANA :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też byłabym zadowolona z takiego stroju, wow getry ja swojej nie uszyję bo nie mam takiej maszyny :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Very nice article. I certainly appreciate this site.
    Keep it up!

    Also visit my blog ... pozycjonowanie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)