wtorek, 23 kwietnia 2013

KCW spring 2013 - dzień 2

Dziś sukienka -tkanina : mieszanka wiskoza + len :)

Szyło się dłuuuugo jak na taki wzór... no ale dałam radę :) jak zwykle ubranko przystrojone falą :)






Młoda nie chce ściągać getrów :)






Dzisiejszy zestaw powstał z bluzki rozmiar 44 i poduszki :) wszystko z SH za kwotę 2zł :D 


Aaaaa i jeszcze jedno :)
wiem na pewno, że kilka dziewczyn z Polski też szyją razem ze mną w KCW :)

Zajrzyjcie do nich koniecznie!!
-Sagitta http://sagitta123.blogspot.com/
-DHF-DHF http://dhf-dhf.blogspot.com/
-Katya http://jakatya.blogspot.com/
-Puella Eximia http://puella-eximia.blogspot.com/
-Lolajohttp://lolajoo.blogspot.com/

Jeśli kogoś pominęłam to koniecznie niech da znać!! Z wielką chęcią dopisze do listy :)

30 komentarzy:

  1. Super. Fala obowiązkowa. Muszę sobie dziewczynke zrobic ;)
    Dziś wykroiłam przed pracą spodenki, jeszcze 5 dni to może i ja coś pokażę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana to nie wyścigi :) ważne że codziennie poświęcasz czas by Kai miał na dupci coś nowego, stworzonego przez ciebie :*

      No i przy dziewczynkach można się bardziej kolorystycznie wyżyć hehee :)

      Usuń
    2. Prawda :) dziewczynkom można szyc CUDA :)

      Usuń
  2. Bardzo fajna :)
    Ja dziś uszyłam mojej córci spodnie bo mnie zainspirowałaś :)
    Pierwszy raz szyłam spodnie i mała zachwycona, jutro do przedszkola się w nie wystroi bo wyszły całkiem nieźle jak na pierwszy raz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super!!! i o to właśnie chodzi!! :)

      bardzo się cieszę!! :P

      Usuń
  3. Sukieneczka boska! A modelka - woow! Super!

    OdpowiedzUsuń
  4. też też tylko ciągle nie kumam co mam robić oprócz szycia :) A sukienka śliczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana tu chodzi przede wszystkim o szycie!! :D
      By codziennie przez cały tydzień poświęcić chociaż 1 godz na szycie dla dzieci :)
      a reszta to dodanie zdjęcia na flickr jeśli masz takie życzenie :)

      Idea jest taka, by wspólnie mobilizować się do szycia i podpatrzeć jak szyją inni :)

      Zresztą z Twoim tempem to ty masz KCW przez cały rok prawie :D

      Usuń
  5. REWELACJA! widzę, że obie dziś szyłyśmy z lnu :) ja na szczęście swoją sukienkę dziś skończyłam i córa w niej już śmiga, podobnie jak Twoja zresztą :). Na jaki rozmiar szyjesz? bo ja już na 134 :) Nie mogę się doczekać co jutro pokażesz!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój len niestety tylko w 15 % hehehe reszta to wiskoza, która uciekała i nijak sztywno się nie trzymała :) ale dzięki temu zwiewna jest :)

      ja szyję dopiero na 92/98 :) Gabi we wrześniu dopiero skończy 3 lata :)

      no na jutro mam kilka opcji hehe te najtrudniejsze zostawiam na sam koniec ^^

      Usuń
  6. Suuper sukienka :) To mala bedzie miala piekne nowe ciuszki :) Zreszta juz ma dzieki Tobie :) Zapraszam Cie do mnie na moje Pierwsze Candy :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. No pięknie, rękawki bardzo mi się podobają a i fala jak najbardziej na miejscu:)) Lecę wrzucać foty na bloga:D

    OdpowiedzUsuń
  8. hehehe uwielbiam zakupy sh za 2zł :D
    Tunika super i widzę guziczek z tyłu :D świetny pomysł z falą , a getry... zazdroszczę wykroju , muszę pomyśleć żeby mojej młodej zrobić


    a czy docierają moje maile na pocztę prywatną?

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna sukieneczka, najbardziej cieszą chwile gdy coś fajnego wyjdzie i jeszcze za grosiki. Super.

    OdpowiedzUsuń
  10. super getry i sukieneczka! owocny tydzień będzie dla Ciebie i Twojej Córci :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się zastawienie tkanin! A falka i guziczek dodają tego czegoś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też szyję :)
    Zaraz zabieram się za kolejne spodnie :) Dla mnie to będzie raczej Kids Pants Week, bo Nika powyrastała ze wszystkich spodni...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaraz cię dopiszę i lecę na bloga podpatrywać :)

      Usuń
  13. Bardzo ładna tunika - i jaka oszczędność!
    Ja też dużo szyję dla córki, ale chyba w porę się nie zorientowałam
    o co chodzi z tym KCW.
    Może następnym razem nie przegapię i wezmę udział.
    Uściski
    Aneta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana o KCW możesz poczytać tu: http://blog.kidsclothesweek.com/ :)

      przy kolejnej edycji dam ci znać!! :) zresztą nadal możesz szyć :) mnie ten tydzień mobilizuje na maxa, bo normalnie to zawsze za mało czasu mam :)

      Usuń
  14. ale fajną bluzeczkę stworzyłaś. juz jestem ciekawa co bedzie jutro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ajjjj mam nadzieję, że się wyrobię :) ale post dopiero wieczorem będzie :)

      Usuń
  15. Świetnie... podziwiam za umiejętnośc kupowania w SH ja nie mam do tego ręki ani ani

    OdpowiedzUsuń
  16. No kochana,nie nadążam za Tobą,a jest za czym:)Urocza sukieneczka.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Po kolei odwiedzam wszystkie wymienione blogi, aż się w głowie kręci tyle inspiracji.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)