poniedziałek, 22 kwietnia 2013

KCW - DZIEŃ 1

Poniższy zestaw - sweter plus getry uszyłam dokładnie w 1h10min :)

A dlaczego tak szybko?? Ano w przypadku swetra wystarczyło jedynie przyłożyć sweterek, który Gabi aktualnie nosi do mojego, który dziwnym trafem się jakoś skurczył :) Odrysować, wyciąć i zszyć :) Guziki i dekolt oryginalne, więc zaoszczędziło to sporo czasu :)

Getry też oryginalnie podwinięte na dole już były, bo powstały z mojej sukienki ciążowej :) a formę na Gabrysi getry mam już od jakiegoś czasu :)



Na legginsach, czy też jegginsach, z tyłu jest kieszonka - w sam raz na chusteczkę do nosa :)




Ooooo mamaaaaaaa plamaaaaa ;/ wrrr jutro wrzucę resztę zdjęć , bo plamy z soków owocowych ciężko się spierają :( więc namoczyłam, i mam nadzieję nie będzie widać :) a w legginsach młoda właśnie  poszła na rower :)

No ale jak tu się na nią gniewać?? :D


Lecę popatrzeć co inni poszyli :)

20 komentarzy:

  1. Super!:)) Legginsy też mam w planach:D Gabi jest cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Suuper komplecik :)Legginsy sa na prawde suuper i do tego z kieszonka :) Slicznotka bedzie sie stroic :):)
    Niedawno sie dowiedzialam ,ze na plame z soku najlepiej od razu wylac wode gazowana i wlasnie ta woda przeprac :) bez prania uprzedniego. Dalabym sobie reke odciac ,ze : TO DZIALA :):) Zapraszam Cie do mnie :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za późno - zaprałam - chyba zeszło :)

      Usuń
    2. Bedziesz wiedziala na przyszlosc :) ii tak to Diabelek :):) Buziaki

      Usuń
  3. super. Jak tu się na taką modelkę gniewać , jak mama sama lody daje. Takie szycie uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. daje daje bo jak niestety zobaczy na placu zabaw u kogoś to idzie i sępi :D heheh a tak to mówię, że w domku są :)

      Usuń
    2. Ja też daję. Co tam ja lubię to jak dziecku nie dam. Cale szczęście nie za często u nas lody. Bo jak są to ich nie ma:)

      Usuń
  4. Boskie - Gabrysia (przede wszystkim!) i ubranka :). Masz świetne pomysły a do tego tak ładnie je realizujesz-połączenie idealne.

    OdpowiedzUsuń
  5. jest słodka a zestaw ubraniowy jest super.

    OdpowiedzUsuń
  6. mała modelka ślicznie prezentuje swoje nowe nabytki, nie ma to jak mieć zdolną mamę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny komplet :) expresowo uszyte :) super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny komplecik :) Gabrysia wygląda ślicznie :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny sposób zrobienie ze swojego sweterka swojej małej. Wyszło super.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka duża już jest Gabrysia:). Ładnie jej z tymi kwiatami we włosach:).

    OdpowiedzUsuń
  11. Matula na Medal :) Szyje garderobe w tempie super bohaterki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny zestaw. Bardzo fajny sweterek:]

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie :) i jak stylowo, bo są i paski i kwiatki i kolor czerwony :)

    Chyba nadajemy na tych samych falach :P bo w tym wyzwaniu postanowiłam szyć ze starych ciuchów, Trochę ich nazbierałam i nie ma miejsca na nowe nabytki hihihi

    a ja wczoraj uszyłam spodnie, nic specjalnego ale jakoś pechowo szyłam je dłuuugooo

    OdpowiedzUsuń
  14. bombowy komplecik! ale Ci córa pięknie rośnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurcze,ale fajny zestawik,jesteś niemożliwa♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)