środa, 13 marca 2013

Trudniejsze, niż się na początku wydawało...

Pióra - to kolejne wyzwanie w leśnym QAL'u, w którym biorę udział :)
Szczerze się przyznam, że jak na początku je zobaczyłam to wydało mi się, że będą prostsze niż dzięcioł, jak się okazało byłam w błędzie.

Wydrukowałam, wycięłam, ułożyłam i zaczęłam dumać jakie by tu kolory wybrać... Asi i Julki piórka bardzo podobały mi się, ale mam niecny plan w związku z tymi piórami heheh

Muszę wreszcie się wziąć za moją narzutę!! już wybrałam wzór, kolory, a te pióra właśnie będą jego częścią :)

żółta kolekcja TAXI dostępna w sklepie RobinsPatchwork - czyli kolejna odsłona walentynkowych tkanin od męża :)

Tak wygląda wydrukowany i wycięty schemat:



Trudność przy piórach polega na tym, że trzeba jakoś pracę sobie zaplanować. W przypadku dzięcioła wiadomo było, że brzuszek taki, skrzydła takie, itp, itd.,  w przypadku piór to nie takie proste :) można oczywiście iść na żywioł i zszywać jak leci, no ale nie wiemy jaki będzie efekt końcowy...

No więc ja postanowiłam sobie to rozpisać :) ja w ogóle mam lekkiego bzika na punkcie rozpisywania... ale o tym kiedy indziej...

Po kolei opisałam każdą część, tak by kolory się nie dublowały na stycznej, a że są w tej samej kolorystyce to myślę, że będzie się to razem ładnie komponować :)


Wieczorem, lub pewnie dopiero jutro zasiądę do zszywania :) trzymajcie kciuki, żebym nie odpadła przy tych malusieńkich kawałeczkach!! :D

Pochwale się jeszcze co kupiłam w moim ulubionym SH :D 
no normalnie palpitacji serca dostałam !!


Miłego popołudnia Wam życzę!!

29 komentarzy:

  1. Gratuluje lupu z SH. Wyglada na oryginalna stary wykroj :) Ciekawa jestem jak bardzo sie rozni od uwspolczesnionych wykroi. Jakis czas temu zamowilam kilka z Buttericka i jestem z nich bardzo zadowolona.
    Trzymam kciuki za "piora", choc wiem ze wyjda na pewno super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak oryginalne :) pięknie pożółkłe :D

      myślę że niedługo przymierzę się do tego kroju, będzie akurat na majowy urlop :)

      Usuń
  2. Uwielbiam u kobiet szyjących (u siebie też) to, że na rożne okazje od mężów dostają nie sukienki, nie biżuterię, nie perfumy, lecz tkaniny właśnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz, podziwiam Twój zapał do tych łatek. Mnie przeraża sam wzór. Czekam z niecierpliwością na efekty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och mam nadzieję, że nie zawiodę Was i siebie tym efektem końcowym ^^ mam nadzieję, że jutro zdążę je pozszywać, ale pół dnia zjada mi basen młodej, więc trzeba to dobrze zaplanować! :)

      Usuń
  4. To ja TRZYMAM KCIUKI ZA PIORKA :):):) Sliczne te twoje materialy :) hmm ja zaniedlugo mam urodziny a ta zolta sukienka Baaaardzo mi sie podoba :):) haha zartuje sobie :) Uwielbiam takie kroje :) Milego popoludnia jak i wieczorka Ci zycze :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spokojnie odrysujesz sobie jak wpadniesz do mnie w sierpniu :)

      Usuń
    2. No no jak na moja szafe to bede musiala sobie pomnozyc centymetry :) hahaha Juz mowilam mojemu M o sierpniu iiiiii zainteresowany jest wyjazdem :):)A wiec juz polowa sukcesu za mna :) Teraz dotrwac trzeba do wakacji :) Buziaczki

      Usuń
  5. Wykrój na retro sukienkę! Jej, nie mają drugiego? Twoje piórka to dla mnie absolutnie czarna magia..:). Nawet nie mam pomysłu od czego by tu zacząć przy zszywaniu takiego patchworku. No chyba, że wydrukować i wyciąć. Trzymam kciuki i czekam na efekty:)! Na pewno będzie super:)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie ma :( i to wykrój jedynie jednego rozmiaru - angielska 10, chociaż inny rozmiar tez bym na bank wzięła :) jak chcesz to ci na pergaminie odrysuję i wyślę :) a instrukcje na maila scanem podeślę :)

      Usuń
    2. Super! Chcę chcę:)!! Dzięki dzięki:)!! 10 to takie nasze 38?

      Usuń
  6. Czekam na pióro niecierpliwie, jestem ciekawa jak wyjdzie, ten wzór to dla mnie zbyt skomplikowane ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słonka wzór jak już się go rozrysuje i opatrzy to nie taki straszny :D

      Usuń
  7. wow, zapowiada się niesamowicie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że efekt końcowy też takowy będzie ^^
      choć troszkę drżą mi ręce :)

      Usuń
  8. Nie mam pojęcia o co chodzi z tymi piórami, ale zgodnie z życzeniem trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maryś bo to mają wyjść takie cudne pióra jak tu ^^

      http://3.bp.blogspot.com/-_qmfJV2uJ84/UTonlqUp8tI/AAAAAAAAFFE/sdfbMrKd3TE/s1600/feathers+1.jpg

      dziewczyny jak zawsze stawiają poprzeczkę wysoko :) ale jak się uda to człowiek dochodzi do wniosku że już teraz może wszystko!! :)

      Usuń
    2. Ach, no to rzeczywiście, materiały masz do tego doskonałe. Piękna robota, trzymam kciuki, Tobie też się uda takie cudo!

      Teraz nawet szablon stał się dla mnie czytelny;)

      Usuń
  9. Pojęcia zielonego nie mam co do tych całych rozpisek. Byłam jednak (z ciekawości) na tej stronce co podałaś..... Bardzo ciekawy i fajny pomysł. Już nie mogę się doczekać jak Ci wyjdą, bo masz śliczny zestaw tkanin! Trzymam kciuki za nie odpadnięcie przy tych szablonikach - drobiazgach.....:)
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę,że masz powody do zadowolenia,super.Te pióra mnie fascynują,jestem ciekawa efektu.Pozdrawiam♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ jestem ciekawa efektu końcowego! Dla mnie to wszystko jak na rzie jest czarną magią i długo tak pozostanie, bo boję się takiego dokładnego szycia małych kawałeczków ;) ale Twoje poczynania pilnie obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna ta kolekcja - od jakiegoś czasu się jej przyglądam i ciekawa jestem co z niej uszyjesz. Pióra są trudne, ale dasz radę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję Wam wszystkim za miłe słowa :) jestem w połowie :) tzn jedno pióro gotowe i efekt bardzo mi się podoba :D aczkolwiek jest naprawdę trudniej niż przy dzięciole... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro jestes w polowie tzn ,ze niezle Ci idzie :) i efekt na pewno bedzie piekny :) Juz sie nie moge doczekac az pokazesz :) Buziaczki

      Usuń
  14. Podziwiam Cię! Na sam widok schematu już by mi się nie chciało :) Chociaż baaardzo mi się podoba to co tworzysz :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)