sobota, 23 marca 2013

Ukończona poducha, co czytamy i aktualnie na tapecie jest...

Witajcie :) 

w ten jakże piękny, słoneczny dzień udało mi się dokończyć poduszkę, którą Wam wczoraj pokazywałam :)
długo wieczorem dumałam co dać na tył... wydaje mi się, że delikatny, miękki sztruks idealnie w tym samym morskim kolorze okazał się najlepszy :)




jak widać poducha już w eksploatacji :)


A co ostatnio czytamy?? No cóż moje dziecko jest terrorystą książkowym :D

Bardzo cieszę się, że za nami już etap sztywnych książek z jednym zdaniem na stronie, bo przynajmniej i ja mogę teraz czerpać radość z czytania małej :)

Pamiętacie jak szyłam Młodej strój karnawałowy?? no cóż fascynacja wilkami jej została, więc jak tylko wpadła mi w rękę ta książka, to od razu ją kupiłam :)

Mowa o "Raz, dwa, trzy Piaskowy Wilk" autorstwa Asa Lind .
Jest to zbiór trzech książek o Piaskowym Wilku, który pomaga rozwiązać Karusi wiele problemów dnia codziennego. Przyznam się szczerze, że nawet jak Młoda uśnie w połowie rozdziału, to i tak czytam do końca :) nie tylko ona się czegoś nowego dowiaduje, ale i ja znów patrzę na zwyczajne rzeczy z innej perspektywy :)


A gdy mała uśnie, i ja nie jestem aż tak bardzo zmęczona, to zatapiam się w poezję angielską w oryginale :) uwielbiam ją czytać, mimo że po niektóre słowa trzeba sięgać do słownika :)
Ale jeśli ktoś jest na poziomie średnio zaawansowanym,  to spokojnie sobie sens zrozumie :)
Książka kupiona w SH za 1zł :) więc cieszy tym bardziej, że może zdobić moją półkę z książkami :)



Poniżej zajawka tego, nad czym teraz pracuję - kto zgadnie co to będzie?? :D

Miłego weekendu!! :)




33 komentarze:

  1. Nie wiem, co ale będzie super:)! Poduszka świetna, zaczynam zazdraszczać :P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zazdraszczaj tylko do maszyny marsz i szyć ^^ dasz sobie na pewno radę!! :)

      Usuń
    2. Uszyłam płaszczyk i sukienkę dla...mojej owieczki na Wielkanoc :P. A to pikowanie dalej mnie przeraża:). Nie mam ociepliny, a zapomniałam ostatnio kupić w tekstylnym. Taki ze mnie gapcio:).

      Usuń
  2. Bardzo podobają mi się Twoje poduszki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Morski sztruks był doskonałym wyborem- poduszka się świetnie komponuje z książeczką:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa rzeczywiście :) i to z jedną i z drugą nawet :)

      Usuń
  4. Oj nie wiem co to będzie. Patrzę i myślę i nie mam pojęcia, coś przydatnego?

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiedziałam,ze podusia będzie piękna♥Czyżbyś szyła jakiś bieżniczek;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a niiiiieeeee :D ale też mi jeden chodzi po głowie :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. zgadłaś :D w sam raz na majowy urlop :*

      Usuń
  7. Może zdradzisz kiedyś jak pikujesz??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o pikowaniu pisałam już tu:
      http://ce-la-faccio.blogspot.com/2013/01/jak-nauczyc-sie-pikowac.html#h=629-1364072841990

      ale zazwyczaj to jest tak, że patrzę na tkaninę i zastanawiam się jaki wzór będzie pasował i po prostu lecę na żywioł :)

      nigdzie się nie uczyłam pikować, a dzisiejsza poducha jest moim bodajże 4 prawdziwym, czytaj nie wzdłuż linii, pikowaniem :)

      gdybys miała więcej pytań to pisz na maila nailaa.blog@gmail.com, a ja postaram się pomóc :)

      Usuń
  8. Podusia wyszla Cuudna :) Suuper jak tak wspolnie sobie czytacie ksiazeczki :) Dojzalam w odpowiedziach ,ze to torebka :) Suuper sie zapowiada :) Pieknie szyjesz i juz :) Taka prawda :) Milego wieczorka Ci zycze :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałam krzyknąć, że: TOREBKA! ale chyba już mnie uprzedzono.... :(
    To wykrzyknę: ALEŚ TY PRACOWITA! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też poproszę o jakiś tutorial jak pikujesz :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyłączam się, przyłączam :P

      Usuń
    2. dziewczyny o pikowaniu pisałam już tu:
      http://ce-la-faccio.blogspot.com/2013/01/jak-nauczyc-sie-pikowac.html#h=629-1364072841990

      i nie da się więcej nauczyć :) trzeba samemu popatrzeć na wzór i próbować :) nie znam innego sposobu na odległość :)
      w tym moim poście jest link do dziewczyny, która świetnie pokazuje jak pikować - nie ma sensu żebym ją powielała :) możecie tam na youtube dokładnie zobaczyć to co sama bym Wam pokazała :)

      serio - moja rada to nic innego jak usiąść do maszyny i próbować :)

      Usuń
  11. Piękna poducha!
    Pikowanie to moja zmora, ale powiem Ci, że to Twoje wygląda tak dobrze, że sama się zastanawiam czy nie przekonać się i nie popróbować takich wzorów:) Jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  12. Poducha śliczna a ta zajawka, łał już widać, że będzie fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna poduszka więc nie dziwię się,że pociecha juz na niej leży ;) Zastanawiałam się co to za uszytka ale doczytałam,że szyjesz torebke. Jestem ciekawa efektu końcowego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem pod wrażeniem tych Twoich pięknych poduszek. : )

    OdpowiedzUsuń
  15. Poduszka super, pikowanie zaawansowane, łepek na poduszce śliczny a książeczkę też znam i czytałam do poduszki ale wnuczce:) Podziwiam za czytanie poezji w oryginale!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję dziękuję :D a poezję czytam zawsze ze słownikiem pod ręką :) i uwielbiam jej dźwięk, gdy czyta się na głos :)

      Usuń
  16. hehehe wiosna idzie prace ruszyły - super
    a na angielska poezje w orginale się jeszcze nie potywam, choć poezje pardzo lubie:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaka czadowa poducha!!!!!! bardzo mi się podoba! jak jest zapinana??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zwyczajnie na zakładkę - kiedyś robiłam na zamek, ale z moim szczęściem jak się kładę na podusi to zawsze zamek w oko mi włazi :(

      Usuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)