wtorek, 26 marca 2013

Święta?? tylko w spódniczce :)

Wszystko wskazuje na to, że na święta trzeba będzie coś ciepłego na szanowne 4 litery wdziać.

Gabi ma więc siwą spódniczkę w jodełkę, ale z akcentem wiosennym :) to żółte to kurczaczek, tylko nóg mu brakuje hahaha :)



Nie miałam już jednak siły biegać za nią i robić zdjęcia... może niedługo uda się jakieś w słońcu na spacerze zrobić :)

Nie wiem jak wy, ale ja dziś ciężki dzień miałam... padam na pyszczek...
oby jutro był lepszy dzień :)

13 komentarzy:

  1. kurczaczek nie ma stopek bo biegnie tak szybko, ze ich nie widac :) chyba bede musiala spelnic obowiazek jako ciotka i uszyc kilka takich kiecuch dla dziewczynek. 3 sztuki bym musiala, bo inaczej beda sie bic miedzy soba :) glowa do gory, wyspisz sie, bedzie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dobry miała, bardzo dobry. Fajna kieca! Jakbym chodziła w czymkolwiek innym niż spodnie to sama bym taką założyła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodniczka Slicznie wyszla :) Fajny kurczaczek :) I trzymam kciuki ,aby dzisiejszy dzien byl Twoim Dobrym Dniem :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna spódniczka :) i mega-uroczy kurczaczek, mimo braku nóżek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest urocza! Niby naprawdę drobne drobiazgi, a zupełnie zmieniły spódniczkę. Patent z guzikiem tez bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  6. Spódniczka superancka, kurczaczek mógł sobie przysiąść bo się zmęczył i dlatego te nogi niewidoczne;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo właśnie!! genialne :D tak właśnie będę mówić :D

      Usuń
  7. A po co mu nogi, jeszcze by uciekał ;))) Fajna, na święta w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)