poniedziałek, 18 marca 2013

Machina ruszyła...

Jak wiecie biorę udział w konkursie na Szyciowy blog 2012 roku :)


Nie liczę na wygraną, aczkolwiek nowa maszyna nie nudziła by się u mnie ^^

Zrobiłam to, by znaleźć się w zacnym gronie innych blogów - dzięki konkursowi trafiłam na kilka bardzo utalentowanych osób, których do tej pory nie znałam :)

Jeśli zechcecie oddać na mnie swój głos to będę bardzo wdzięczna - jeśli macie innego faworyta to też dobrze :) zwłaszcza, że można oddać jeden głos tylko...
Na mnie można zagłosować o tu:

http://www.szyciowyblogroku.pl/zgloszenie/clf-by-nailaa/

W każdym razie zachęcam do odwiedzenia strony konkursu właśnie po to, by poznać nowe blogi :)

Miłego poniedziałku!!
My dziś z Gabrysią nadal w domku siedzimy...

12 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki:)! Dobrze znam pragnienie nowej maszyny, moja ogłasza strajk co kilka dni:).

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewno ,ze zaglosowalam :) Powodzenia :) I Duuzo Zdrowka zycze Wam :)Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Już zagłosowałam.Powodzenia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Wam bardzo i za głosy i za życzenia powodzenia :)
    lecę przygotowywać kolejnego posta :)
    zobaczycie co w weekend robiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Głos oddany! Trzymam kciuki! Powodzonka!

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny blog zapraszam do mnie http://catsandwe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Wam bardzo!! jest już 68 jestem w szoku :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)