poniedziałek, 18 marca 2013

W weekend obie haftowałyśmy

Obie, to znaczy ja i Gabrysia :)

serio serio :) jako, że miałam ograniczony dostęp do maszyny, bo chore dziecko non stop chciało mieć głowę u mnie na kolanach, to zajęłam się haftem krzyżykowym :)
Wreszcie mogłam wypróbować projekty z ostatnio zakupionego CrossStichera :) i jak zwykle gazeta nie zawiodła :) piękne kolorowe, a co najważniejsze współczesne wzory do haftowania!!


Popatrzcie co udało mi się wyhaftować:


Oczywiście pomyliłam trochę wzór i po swojemu musiałam kombinować :)

I jeszcze jeden projekt - niestety mimo wykorzystania 16 metrów muliny nadal jest niedokończony - brakuje jeszcze jakiś 10m ale dopóki młoda nie pójdzie do przedszkola, to nie mam jak pojechać dokupić muliny nr 1615 :)



A dlaczego napisałam, że dwie haftowałyśmy?? no bo wyobraźcie sobie, że Młoda wyhaftowała jakieś 10 krzyżyków!! :) w róży!! ja jej tylko mówiłam, w którym miejscu trzeba wkłuwać - szczerze mówiąc jestem zszokowana, że dała radę, bo po kolorowankach jakoś nie widać żeby się przykładała z dokładnością heheeh  jakby nie było ma dopiero 2,5 roku!! dokładnie jutro :)
Potem już nie chciała mnie słuchać i wolała haftować po swojemu, więc trzeba było szybko znaleźć nową zabawę :)

Poniżej kilka migawek z ostatnio zakupionego CrossStichera :) w CraftoholicShop jest nadal dostępny ten numer z extra dodatkiem -> 6 guzikami do obciągnięcia materiałem :)









Miłego wieczoru i wszystkim dziękuję za oddane głosy!!! jest ich na chwilę obecną 68!! jestem szczerze mówiąc w głębokim szoku!! Kto jeszcze nie zdążył może to uczynić do końca tygodnia :)

o tu:  http://www.szyciowyblogroku.pl/zgloszenie/clf-by-nailaa/

Dziękuję raz jeszcze!! :)

9 komentarzy:

  1. no wow gratulacje ze sobie tak dobrze poradziła :) zazwyczaj haft krzyżykowy mi się nie podoba ale w tym wydaniu które pokazujesz jestem jak najbardziej za :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super!

    U nas możesz zobaczyć jak takiego wyhaftowanego kwiata wykorzystałyśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. głosów jest już 81, ta jedynka to ode mnie:)zdrowia dla Gabrysi, i żebyś miała czas na szycie bloków PP :) haft zapowiada się ... zobaczymy co z nim zrobisz potem?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Wam Kochane!! :D ja już jestem wygrana :D dziś miałam szyć kolejny blok PP, ale nas znowu zasypało i nie wiem czy dam radę wyjść z domu hehehe :D

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja swoj glos oddalam:) zycze powodzenia:) hafciki śliczne:) gazetke te uwielbiam za świetne wzorki:)
    pozdrawiam niebiesko i zdrówka życzę dla Gabrysi:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hehe, ja też kampanię reklamową poczyniłam :P.

    OdpowiedzUsuń
  7. Haft śliczny, nie widać że miało być inaczej ;) A co się dziwisz, że córcia zdolna w końcu po mamusi to ma :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)