czwartek, 28 marca 2013

Szmaragdowa poducha i podziękowania :)

Witajcie Kochani :)

na wstępie bardzo chciałam podziękować wszystkim tym, którzy oddali na mnie swój głos w konkursie Łucznika - niestety, albo stety nie wygrałam :)
Ale jak głosi moje motto życiowe : Nie ma tego złego co na dobre nie wyjdzie :) w każdym razie prędzej, czy później :)
Tak wiec konkurs skończony, a więc i rozmyślania dotyczące niego uważam za zakończone :)

Poniżej przedstawiam Wam moja szmaragdową piękność :D jestem bardzo zadowolona z tej poduchy :) Poducha z motywem patchworkowym z pięknych tkanin i z żalem oddaję ją dalej nowej właścicielce... poduszka przepikowana jest jedynie po szwach, bo czasami mniej znaczy więcej :)

Miłego wieczoru! :)






10 komentarzy:

  1. Wow!! Jaka równiutka! Od linijki:)! Nie dziwię się, że żal Ci ją oddawać:). Rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szmaragdowa...taki piękny kolor i to szycie...marzenie♥Bardzo ładna♥Masz powody do zadowolenia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna podusia :) Na prawde pieknie szyjesz :) i to sie wlasnie liczy a nie jakis konkurs :) Spokojnej nocy Ci zycze :) Wesolych Spokojnych Swiat :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny wzór... bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna. Podoba mi się i kolor i dobór tkanin i wzór, wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna poducha :D
    Wpadni i pozostań na dłużej :DD
    http://franki13.blogspot.com/
    Zapraszam na konkurs. Pierwszy baner po prawej ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Poduszka w sam raz na powitanie wiosny :) Wesołych Świąt i smacznych potraw :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Wam Kochane z całego serca!!

    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. poduch, a jakże by inaczej piękna :-*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)