wtorek, 5 marca 2013

Mój dzięcioł :) Leśny QAL

Jak na trzeci wzór w ogóle uszyty metodą PP, to chyba tragedii nie ma :) 
trudny był, ale da radę :) 
jak widać nawet nowicjusz sobie poradzi ^^ 
a co się naprułam heheh to moje :P



Moje dotychczasowe wzory to przy tym pikuś :)

czekam na kolejnego zwierzaka ^^




Jak widzicie zmieniłam jednak materiał na cień ptaka, bo te paski wydawały mi się mało cieniowe ;>

a tego materiału, co jest na skrzydłach na początku nie lubiłam :) teraz mogłabym go wszędzie dodać :)


Spróbujcie!! to naprawdę fajna zabawa, a jak satysfakcja!! fiu fiu :*

32 komentarze:

  1. Biję brawo na stojąco (ale wcześniej zebrałam szczękę z podłogi).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, chodze dziś dumna jak paw :D chociaż Julki kolory i tak o niebo bardziej mi sie podobają :)

      Usuń
  2. OOOO JAA CIEBIE :):):) Kochana ja tu zadnej nowicjuszki nie widze :):):) Ptaszek wyszedl bosko :):):) No dobra ide dalej na niego patrzec :) Sliczny :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję dziękuję :D

      upór to połowa sukcesu :)

      Usuń
  3. kochana, nie wiem co napisać. Widziałam u Asi, ale Asia to mistrzyni i troszkę już przywykłam, że u niej zbieram szczękę poobijaną nieco. Chyba wyprobuję tę technikę. Kiedyś się bałam. Jak znajdę chwilkę to poczytam więcej.
    Piękny. Czekam na następnego zwierza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też się bałam :D jak ten piorun!! :) ale naprawdę to wciąga ^^

      Usuń
  4. Dzięcioł jak żywy! Co będzie następne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a cała zabawa polega na tym, że nie wiadomo co będzie dalej :D więc znów czekam z niecierpliwością na kolejny tydzień i kolejną odsłonę :)

      Usuń
  5. Piękny:). A te niedociągnięcia, to chyba fantazja :P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wprawne oko i tak zobaczy :) ale mogło być przecież gorzej hahaha :)

      Usuń
  6. Po Julkowym dzieciole trudno bedzie zachwycic ale sie postaram :) Widze ze nie tylko mnie fascynuja zwierzaki i bardzo sie ciesze, ze tyle osob dolacza do nas. Cien bardzo ladnie sie wpasowal w material na tlo no i jak na trzeci wzor PP to gratuluje! Wyszedl swietnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :D ja cały czas traktuję to jako wprawianie się :D

      no i co racja to racja - chyba nikt nie pobije Julkowego dzięcioła :) on po prostu iskrzy magią ^^

      Usuń
  7. a co tak do tego Julkowego zimorodka wzdychacie? Wasze są śliczne - nic dodać, nic ująć.
    Gratuluję podjęcia wyzwania! Ten wzór zawierał naprawdę trudne elementy, a Ty sprostałaś zadaniu wzorowo!!! Teraz już nic trudnego Cię nie czeka:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :D naprawdę Twoja i Asi opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

      no powiem szczerze, ze jak wycięłam i opisałam poszczególne kawałeczki do zszycia, to zwątpiłam czy dam rade jednym ciągiem go uszyć... ale to naprawdę wciąga :D

      co spojrzę na dzięcioła, to aż do siebie po cichu chichoczę :)

      Dziękuje Ci za taki śliczny wzór!! :*

      Usuń
  8. Rewelacyjny, dla mnie niedociągnięć nie ma ;) tak miało być :) Ciekawe co będzie następne, jeszcze kilka i będziesz w tym perfekcyjna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hewhehe jeszcze z kilkadziesiąt!! :D chociaż chodzą mi po głowie już moje własne projekty PP :D ale czekam na lepsze czasy - na razie deficyt godzin na dobę jest zastraszający, więc odganiam od siebie projektowanie ^^

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. tak, muszę przyznać, że się napracowałam :D
      ale mam teraz ogromną satysfakcję że udało mi się do końca go uszyć :)

      Usuń
  10. witaj w klubie Przyjaciół Prujki :) ale zgadzam sie, warto bylo, kolejne pewnie łatwiejsze nie będą, więc ostrzmy przecinaki hehe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na to ustrojstwo mówię Kuba Rozpruwacz ^^
      no ale ułatwia życie, oj ułatwia :D

      nie mogę się doczekać kolejnego!!! ciekawe czy wszystkie zwierzaki będą z cieniem... bardzo fajny efekt to daje :)

      Usuń
  11. fiu fiu! arcydzieło :) piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. W życiu bym tego nie uszyła,dla mnie niewykonalne :)
    Dzięcioł niesamowity BRAWO :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialne! Jak patrzę na tego ptaka, to myślę sobie, że w życiu nie poradziłabym sobie z jego uszyciem! Mnóstwo małych elementów, mnóstwo pracy, ale za to jaki efekt! Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Brawo. Niedługo będziesz wymiatać z zamkniętymi oczami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteś wielka!To kawał świetnej roboty,podziwiam♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Chylę głowę, dzięcioł wyszedł rewelacyjnie, brawo !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  17. O kurka, dzięcioł jest nieziemski! Chyba muszę się dokształcić w kwestii tego PP, bo efekty są niesamowite. Wymiatasz, N. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. piekne ten dzieciol. Dla mnie za wysokie progi. Pomysly sa , ale umiejetnosci brakuje, a czasu na nauke niema. :-*

    OdpowiedzUsuń
  19. O ja cię nie mogę! Fantastyczny jest ten dzięcioł! Aż zapragnąłem mieć takiego!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bartek nic straconego!! :D a dzięcioł jest magiczny ^^

      Usuń
  20. Piękny dzięcioł! Z własnego doświadczenia wiem, że jak raz spróbujesz PP to wpadniesz po uszy!!! Aktualnie to moja ulubiona technika :)
    Pozdrawiam
    Kamila

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)