czwartek, 21 marca 2013

Poduszka jakich wiele

A jednak czegoś mnie dziś próbowała na siłę uczyć... mianowicie CIERPLIWOŚCI!!

 Serio szycie tej poduchy to bułka z masłem - nie trzeba uważać żeby było idealnie równo, szyje się ze skrawków, itp i itd...

Ale pikowanie jej to był koszmar!! Uwielbiam pikować - naprawdę, ale dziś moja maszyna fiksowała!! Złamałam 2 igły i ze 50 razy zerwała mi się nitka, która wcześniej nie przejawiała takich tendencji - ech no ciężko było, ale się zawzięłam :) 
Pod koniec już gadałam do tej nitki: no proszę, ale i tak długo wytrzymałaś :) i już bez nerwów z powrotem ją nawlekałam i zaczynałam od nowa lot trzmiela...

Ale efekt bardzo mi się podoba :) tylko jak na niej zasnę to po przebudzeniu będę istną Babą Jagą z milionem krzywych zmarszczek!! hahahah :)






 
 Wiele wykorzystanych skrawków pochodzi z tkaninowego SWAP'u jaki czasami uskutecznia się u mnie na forum www.szyjemy-po-godzinach.pl :)
 

Dostałam również wyróżnienie od Ani :) dziękuję za nie bardzo :) jako, że już sporo o mnie wiecie, bo to 4 wyróżnienie na tych samych zasadach, znalezienie 7 rzeczy, było nie lada wyzwaniem :)



  





A więc:

1-Nigdy nie farbowałam włosów.

2-Na prawdziwej diecie byłam tylko raz w życiu - gdy miałam cukrzycę ciążową, i tylko myśl że to dla dobra Gabrysi pozwoliła mi na niej wytrwać :)

3- Jestem praworęczna.

4-Raz w roku zrzucam skórę hehe ale tylko na palcach, i niestety żaden lekarz nie ma pomysłu czym to jest spowodowane... pewnie jakieś uczulenia, ale jeszcze nie wymyślili na co :) w każdym razie to trwa już ze 20 lat...

5-Od czasów liceum piszę drukowane "a" w piśmie odręcznym.

6-Mam własną czcionkę w Wordzie :) prezent od Małża :)

7- Uważam się za wielką szczęściarę :)




Więcej faktów o mnie możecie znaleźć w tym poście o TU.



Zasady powyższego wyróżnienia:
Każdy nominowany blogger powinien:

1. podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,
2. pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu,
3. ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
4. nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,
5. poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.

A więc nominuję... kolejność absolutnie przypadkowa :)


1-htpp://biolozkowydomek.blogspot.com
2-http://www.ekoubranka.blogspot.com/
3-http://aguska31.blogspot.com/
4-http://tutinella.blogspot.com/
5-http://life-of-modeline.blogspot.com/
6-http://springsisterscraft.blogspot.com/
7-http://sagitta123.blogspot.com/
8-http://kursszyciaszczecin.blogspot.com/
9-http://www.projektsukienka.com/
10-http://lubieczasem.blogspot.com/
11-http://manitowisko.blogspot.com/
12-http://izabellart.blogspot.com/
13-http://przygodazblw.blogspot.com/
14-http://zlotapszczola.blogspot.com/
15-http://szwaczkazportugalii.blogspot.com/

26 komentarzy:

  1. Super poducha :) a co do skóry to mam tak samo;) w lato jestem wężem i zrzucam skórę;) ale w ostatnich latach nie było to regularne...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo jak fajnie mimo wszystko spotkać kogoś o podobnym problemie :D no u mnie już jest od kilku lat łagodniej, ale kiedyś to normalnie z palców krew się lała ;/

      Usuń
    2. O kurcze tak jeszcze nie mialam, ciekawe dlaczego tak sie dzieje... moze kiedys dowiemy sie;)

      Usuń
    3. ech mam nadzieję, bo jak zaczynają mnie swędzić ręce w czerwcu to już wiem, że niedługo będą bąble... a jak wyjdą to po kilku dniach popękają i będę miała palce jakbym sobie nimi po tarce przejechała...
      grunt, że zadziwiająco szybko sie goją :)
      i to raczej mało boli, co najwyżej to swędzenie jest wkurzające... no i wstyd pokazywać palce ludziom :(

      Usuń
  2. jeżyk jest cudny i to minky na spodniej stronie... Ona nie jest jakich wiele, ona jest powalająca!

    OdpowiedzUsuń
  3. Suuper poducha :):) Jak bys sie tak zrazila do tego bycia BABA JAGA ZE ZMARSZCZKAMI :):) haha to ja ja przygarne :):) Z takimi kolorkami to bede miala kolorowe sny ,wiec bedzie mi malo straszna baba jaga co zobacze w lusterku po dotarciu do lazienki :) hahah I musze dodac Braawo za Cierpliwosc :):) Gratuluje Ci wyroznienia :) Milo jest mi Cie poznawac :) Szczesciaro :)
    Ja wlasnie czekam na godzine 19 :) Wtedy pojdzie spac ta moja mala maruda co wlasnie chodzi w zamalej czpce do tego tyl na przod :) I sie denerwoje ,ze bucik co chce go na sile zalozyc jest zaa maly :) Milego wieczorka Ci zycze :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aa zapomnialam dodac : Dziekuje za wyroznienie :)

      Usuń
    2. hahah moja zasnęła jakąś godzinę temu... ech ale bidula chora - dziś diagnoza u lekarza - zapalenie oskrzeli :( i drugi raz w życiu dostała antybiotyk ;/ więc niech tam śpi :) najwyżej o północy w karty zagramy :)

      Usuń
    3. ojj bidulka :( Mam nadzieje ,ze antybiotyk szybko jej pomoze ,aby sie nie meczyla ! To Cie czeka ciekawa noc jak wstanie mala :) Albo wczesna pobudka rano ,bo bedzie wyspana :) Dziekuje Dziekuje za wyroznienie :) Buziaczki i Duuzo Zdrowka dla malej zycze ! Nie szybko niunia zdrowieje !

      Usuń
    4. Dzięki :D ona jest z tych dzieciaków co mogą przespać 12 godz, a rano marudzić że trzeba wstawać :D
      ma to po tatusiu hehehe :)

      Usuń
    5. Mam nadzieje ,ze malutka noc przespala dobrze :) U mnie slonko od rana ladnie swieci :) Zapraszam na kawke :)

      Usuń
  4. Dziękuję za wyróżnienie, bardzo mi miło:)!Poduszka śliczna! A ja myślałam, że tylko moja maszyna łamie igły:). Muszę w końcu spróbować tego pikowania, bardzo mi się podoba ten "lot trzmiela" :). Na naukę cierpliwości polecam miareczkowanie, np alkacymetrię przy zepsutej biurecie. O jak uczy cierpliwości, szczególnie, jak z oknem Juwenalia, a ja muszę siedzieć i miareczkować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah może się kiedyś nauczę jak na razie zwrot : "alkacymetrię przy zepsutej biurecie" znaczy dla mnie to samo co "abra kadabra" :D

      Usuń
  5. Sliczna poduszka... co ja bym dala by tak pikowac.....ehh

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna poduszka. : ) Ale masz rację, że jak położysz się na niej to niestety wzorki przeniosą ci się na twarz.. :D
    Dziękuję za wyróżnienie! : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego jest ta druga strona z minky do drzemania ^^ a tą sobie po prostu oglądam i oko nią cieszę :D

      Usuń
  7. Dzięki za wyróżnienie, N. :) Miło mi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że się cieszysz :D miło mi będzie dowiedzieć się czegoś nowego o Tobie :)

      Usuń
  8. Bardzo dziękuję za wyróżnienie. Poducha piękna. Pikowanie perfekcyjne (mi nigdy nie wychodzi ten nieszczęsny lot trzmiela)Zauważyłam, że na plecki dałaś minky. Ciekawi mnie jak się z tego szyje. Mam w planach kołderkę dla dzidziusia i nie wiem czy dam radę uszyć ją patchworkowo, ale z minky (od spodu) i wypikować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, da się z minky na spodzie, tylko ono się ciut ślizga - to całkiem inna dzianina niż polar, który wręcz dodatkowo przytrzymuje nam tkaninę - napisz proszę do mnie na maila, bo ja niestety nie mogę znaleźć Twojego, a jesteś według bloggera non-replay; to coś więcej postaram Ci się o tym materiale napisać :)

      Usuń
  9. Super poducha..napewno sie napracowalas z tymi wycinkami..ale efekt jest bardzo fajny wiec warto bylo :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. dzieki za nominacje :-)
    a poducha super
    do pikowania widze , że jesteś nie zmordowana :-*

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję bardzo za wyróżnienie. Dopiero teraz mogłam zasiąść na dłużej, nadrobić zaledłości i zorientować się co słychać w Królestwach :) Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo, bardzo gorąco dziękuję za nominację!!! Przepraszam, że dopiero dziś reaguję, ale jakoś moi ostatnio nie było z internetem po drodze...
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)