poniedziałek, 25 marca 2013

Czapka na upały :)

Ja już żyję tym, że niedługo będzie ciepło, zrzucimy grube czapy, szaliki, rękawiczki i będziemy co najwyżej takie czapunie nosić :)





Czapka troszkę z tyłu "pieje" , bo wykonana jest na zamówienie dla młodszej dziewczynki :) ale coś mi się wydaje, że ten sam model i wzór niedługo i dla mojej Gabi powstanie :)
Tu zdjęcie robione na szybko przed wysłaniem do nowej właścicielki :)

Kiedyś powstały tego modelu takie wersje kolorystyczne :)





Wcześniej chusty były wiązane na karku, ale zrezygnowałam z tego na rzecz rzepów - są o wiele bardziej wygodne i dla małego brzdąca i dla starszego :) Gabi zakłada sobie teraz chustę sama :) z małą moją poprawką jednak samodzielność najważniejsza :)

A i powyższa jedna wersja ma daszek również na uszy :) żeby się nie przypiekły :)

ojej jeszcze jak tak na nią patrze, to nie chce mi się wierzyć, że tak szybko rośnie :)

12 komentarzy:

  1. rewelacja.... chyba Kasi taka sprawię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To samo pomyślałam... jak te dzieciaczki nam szybko rosną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wygląda:). Te dwa wzorki materiałów znam :P. Nawet mam, a jeden od Ciebie:).

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie dobierasz wzory czapek. Sam pomysł daszka, który nie uciska nigdzie też mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeej Suuper :) Ja to mam bzika na punkcie czapeczek dla dzieci :) Piekne kwiatuszki :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :) Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna czapucha! Taka praktyczna!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki dziewczyny - mam nadzieję, że naprawdę w te święta będzie już można zrzucić ocieplane nakrycia głowy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Te czapeczki są fantastyczne na lato i dzieciaki wyglądają w nich rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. super. bardzo bardzo mi sie podoba.
    Ale wam zazdroszcze tych ciepłych wakacji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oby były ciepłe bo z dzisiejszą pogodą nawet w tropikach może być zimno ;(

      Usuń
  10. Piękna, na żywo jeszcze ładniejsza, a na nowej małej właścicielce to już w ogóle będzie rewelacja:) Dzięki wielkie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że już paczka doszła :D
      i że się podoba :)

      Usuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)