poniedziałek, 4 marca 2013

Leśny QAL

Witajcie Kochane :)

u mnie masa rozgrzebanych projektów, które tylko czekają na zszycie owelockiem, ale że nie za bardzo przepadam za zmianą nitek w tym urządzeniu, więc rosną mi dwie kupki: do zszycia czarną nicią i białą :) jeszcze chwila i oblecę je hurtowo i wszystkie na raz pokażę!! :) bo teraz mam na tapecie czerwone nitki!! oooo :)

Ale uchylę rąbka tajemnicy co dziś najbardziej mnie zajmuje ^^

Dobieranie tkanin do Leśnego QAL !!

Jest to zabawa, którą organizują już po raz kolejny świetne dziewczyny: Julianna z www.jednoiglec.blogspot.com i Joanna z www.shape-moth.blogspot.com i tam znajdziecie wszystkie niezbędne informacje :) a najważniejsza to ta, że dziewczyny udostępniają nam swoje piękne wzory PP :) wszystkie o tematyce leśnej... tak więc igły, a raczej maszyny do boju!! :D



ja wracam do dobierania tkanin... skaranie boskie nie mogę się zdecydować...

Julka zrobiła takiego czarodziejskiego dzięcioła - powiem Wam, że siedzi mi on w głowie :) z ciekawości wpisałam w google dzięcioł - obrazy i znalazłam taką oto stronę http://ptaki.info/index_ptaki.php?dzial=2&kat=14 nawet nie wiedziała, że jest aż tyle odmian dzięciołów!! :)

Dzięki Wam kochane za tą zabawę - przynajmniej się dokształcę :* 



----------------------------------------
Edit: mam już wybrane tkaniny ^^


Pytanie, co będzie czym 
:D
wiecie?? 
bo ja już tak!!
 

4 komentarze:

  1. Bardzo sie ciesze, ze liczba uczestniczek szyciowej zabawy sie zwieksza :) Widze, ze nie tylko ja lubie tematyke przyrodnicza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo udany ten zestaw kolorów, czekam na efekty połączenia tych tkanin :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To sie bedzie dzialo :):) Sliczne materialy wybralas ,az sie nie moge doczekac co z nich zrobisz :)
    U mnie dzis bylo slonko caly dzien to i skonczylam Owieczke Wiosenna :) a teraz ide spac :):) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  4. http://www.szyciowyblogroku.pl/

    Widziałaś? Zgłoś się :) :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)