wtorek, 19 marca 2013

Na północy zima się trzyma...

Niestety, dzisiejszy widok za oknem po przebudzeniu nie napawał mnie optymizmem... może gdyby był grudzień, nawet styczeń ale połowa marca??!!
No ok rozumiem, że zima musi być - niech będzie wtedy kiedy powinna być, bo wszystko wskazuje na to, że Wigilia była zielona, a Wielkanoc będzie biała :( 
na to się nie godzę!! ja chciałam już szpinak powoli wysiewać na działeczce :(

No ale, żeby przegonić tą zimę to trzeba ją rozgrzać!! najlepiej chustami pod szyję, które jeszcze w sam raz na początek wiosny się nadadzą :)




Chciałam się jeszcze pochwalić, że od Ani z Wysp przyleciała dla Gabrysi szydełkowa smoczyca :) tu możecie zobaczyć inne rzeczy wyczarowane przez Anię :) my się regularnie już wymieniamy - ja jej trochę szyję a ona mi robi na szydełku :D lubię takie wymianki :)

Tu się jeszcze nieśmiało witały...



tu już wspólne loty :)



Tu próba głosu hehehe
 

Reakcja na prośbę mamy : Pokaż mi :) Odpowiedź brzmi stanowczo: NIE!



Kolejna prośba kończy się odwrotem ekipy do poduszkowego domku ustawionego na kanapie:)



No nic, grunt że się podoba!!
Aniu dziękujemy raz jeszcze :)

Dziękuję również jeszcze raz wszystkim tym, którzy oddali i nadal oddają na mnie głosy w konkursie Łucznika!! :) 
Na obecną chwilę mam głosów aż 135!! Cudownie :D

Jakby ktoś miał jeszcze ochotę to zapraszam :) konkurencja nie śpi :) do lidera jakieś 100 głosów mi  brakuje :) Może dam radę go dogonić?? :D A swoją drogą serdecznie pozdrawiam Igielnie :)

Link do głosowania tu:
http://www.szyciowyblogroku.pl/zgloszone-blogi-diy-glosy/strona/2/



17 komentarzy:

  1. Pogoda zupełnie nie zachęca, ale i w okolicach zeszłorocznej Wielkanocy leżał śnieg.

    PS. Zagłosowałam!

    OdpowiedzUsuń
  2. ehhh my też mamy już dość zimy :-))

    bardzo fajne takie chusteczki :-))))

    OdpowiedzUsuń
  3. U Ciebie jak zawsze Slicznosci :) Sliczne chusty :) Suuper materialy :)Ale ta Twoja corcia fajna :) Podobna do mamy :) I jaki fajny prezent dostala :) Pozdrawiam Was Serdecznie :)Wlasnie mowili w tv ,ze za dwa dni slonko bedzie :):) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga jakbyś zobaczyła mojego Tomka to byś stwierdziła, że to skóra z ojca zdarta :D

      Usuń
    2. Ale oczka Twoje :) i moze i jest do Twojego meza podobna to i tak widze ,ze podobna po buzi do Ciebie :) Sliczna jest i juz :)

      Usuń
    3. hahaha no poprawiłaś mi humor :D

      Usuń
  4. Gabi robi świetne miny:). Czeszemy się tak samo, tylko ja zaplatam warkocz z prawej do lewej:). U mnie podwiewa halny i śnieg jeszcze zalega, ale dość szybko go ubywa:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. smoki mieszkają w Krakowie, przyjedźcie zobaczyć :P.

      Usuń
    2. My obie czeszemy się na przekór :) z prawej na lewą stronę :) moja babcia mówiła, że to an chłopaka :D heheh ale w drugą stronę jak zaczeszemy włosy to my obie wyglądamy jak całkiem inne osoby :)

      A i nie zdziw się jak mnie w drzwiach zobaczysz, bo Ty wiesz, że ja w Twoją stronę już od jakiegoś czasu się wybieram :D heheehe

      a co do śniegu... to ja dziś zmiotłam z auta 25cm warstwę mokrego ciężkiego śniegu... ufff... to znaczy, że mała w przedszkolu :) a ja trochę układam tkaniny i czekam na natchnienie do szycia Dear Jane :)

      Usuń
  5. smoczyca cudna ale Twoja córka jest zachwycająco urocza, urokiem mogłaby obdarować całe przedszkole dzieciaków:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj Kochana ty mi zawsze tak słodzisz hehe a raczej Gabrysi :D że już się nie mogę doczekać kolejnego :D

      Usuń
  6. hih cóż za śliczna sesja!!! i chusty i smok też niczego sobie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie barwne chusty,sliczne dla dzieciakow, krokodyl tez swietny i nezly pomysl z ta wymiana :-)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zawsze jestem otwarta na wymianki :)

      Usuń
  8. Milo popatrzeć na tak sympatyczne zdjęcia:) a zima to już inna sprawa,w tym roku nie zachowuje się jak dama...nie potrafi wycofać się w porę...pozdrawiam cieplutko♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)