niedziela, 24 marca 2013

Spring Collection 2013

Przejrzałam szafę Gabrysi i się przeraziłam, bo dziecko rośnie mi ostatnio jak na drożdżach :) spodnie za krótkie, większość getrów ma teraz długość 7/8 lub 3/4, ale to akurat zaleta na nadchodzące (mam nadzieję) ciepłe dni :)

Z sukienek też powyrastała, a sweterki są już kuse...

Wiecie, Gabrysia ma skończone 2,5 roku a jeszcze do niedawna mogłam ją wcisnąć w rozmiarówkę 1-1/5 roku :) a to dlatego że jest szczupła i ma raczej krótkie rączki (a to już po Babci Gosi :)

Więc pierwsze co zrobiłam to przejrzałam rzeczy, odłożyłam za małe, a te co były w kartonie z napisem "3 lata"porozkładałam w jej komodzie :) Ale nie byłabym sobą gdybym czegoś nie uszyła :)

Dla niej szyje mi się najmilej :) A że dostałam ostatnio w SWAPie tkaninowym od koleżanki piękną, delikatną bawełnę to pomysł na tunikę wpadł mi od głowy od razu jak tylko wzięłam materiał do reki :) Tunika będzie w sam raz na majowy urlop ^^




Standardowo, w tym sezonie, rzecz wykończona falą :)






Na upartego ta tunika jest kusą sukienką :) w sam raz na plażę w maju :)



25 komentarzy:

  1. Ta wstążeczka z przodu jest super, fajnie że kontrastuje z czerwoną tuniką i jest taka jak wykończenie na dole:) Modelka widać, że zadowolona:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Baardzo ladnie wyszla tuniko :sukienka :):) I do tego jaka modelke masz w domu Suuper :) Sliczna masz corcie :) I taka slodko usmiechnieta :) Milego wieczorka Ci zycze :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki dziewczyny - co ja się nagimnastykowałam, żeby ustała choć chwilę w miejscu... :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna tunika. Wygląda super jako sukieneczka, jako tunika i jako bluzeczka też będzie pasowała :) Modelka pierwsza klasa, i ten sposób trzymania torebki...prawdziwa dama!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tunika super a modelka rośnie Ci jak malowana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może mamusia coś jej w genach przekazała heheh oby tylko była wyższa niż moje 164 :D

      Usuń
    2. 164 cm to całkiem przyzwoity wzrost i można szpilki nosić :P.

      Usuń
  6. Gabrysia wyglada cudownie!! Piekna tunika i tkanina :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie połączenia kolorystyczne:D granat z czerwienią i bielą- super! Stylizacja małej wygląda rewelacyjnie:D A wykończenia falką...mmm...lubię to:D

    OdpowiedzUsuń
  8. No i co...jak myślisz,co Ci napiszę????......................to jest zaje...fajne,tuniczka jak marzenie i córcia przeurocza♥

    OdpowiedzUsuń
  9. No kochana rośnie ci niezwykła modelka. Pięknie prezentuje ubrania uszyte przez mamusię. Zdjęcie z siateczka rewelacyjne. Tuniczka przesłodka. Pozdrawiam AGA.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam zestawienie czerwieni z granatem:) Moja mama też kiedyś używała falek do moich sukienek, to jest urocze, bardziej urocza jest chyba tylko haftowana taśma batystowa.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję dziękuję bardzo :D będzie więcej podobnych tunik :D obowiązkowo z falą!! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gabrysia jest boska! Chyba po mamusi urodę odziedziczyła...
    Piękne ciuszki jej poszyłaś... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna! bardzo mi się podoba taka mała uniwersalność sukienko/tuniki :) urocza dziewczynka! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna tunika.A córeczka pozuje w niej jak mała modelka:)Ślicznotka:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny materiał i super tunika:).Uszyj taką dla siebie, będziecie bliźniaczkami :P.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna modelka, tunika prezentuje się bardzo ładnie :) A po ubraniach wyjątkowo widać jak szybko dzieci rosną :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ piękna! To znaczy obie piękne ;)
    Też robiłam ostatnio porządki w szafie Tymka, uwielbiam to :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna tunika! : ) Modelka również śliczna. : )

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacyjna tuniczka a i mała modelka umie ją świetnie zaprezentować :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczna! Z wykroju czy z głowy?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)