czwartek, 24 stycznia 2013

Jak ja się cieszę :D

Że Was u siebie widzę :)

Ostatnio posypały się wyróżnienia... mam nadzieję, że o nikim nie zapomniałam...


6 rano w Migotkowie:
  1. Szklanka do połowy pełna czy pusta ? pełna
  2. Lato czy zima ? lato
  3. Zdjęcia czarno-białe czy kolorowe ? zależy od koncepcji :)
  4. Spódnica czy spodnie ? ostatnio legginsy :)
  5. Szpilki czy adidasy ? baleriny :)
  6. Kawa czarna czy z mlekiem ? z mlekiem
  7. O czym marzysz ? aktualnie?? żeby uszyć sobie patchworkową narzutę z której będę zadowolona :)
  8. Ulubiona zabawka z dzieciństwa ? z dzieciństwa to pamiętam zabawę w dom i gotowanie w błocie :) za naczynia służyły nam m.in. opakowania po margarynie Bonie :) aaa no i jako dziecko namiętnie ustawiałam pasjanse :)
  9. Ulubiona piosenka ? oj mam ich wiele... teraz chodzi mi po głowie Jessie Ware "wildest moments"
  10. Choinka naturalna czy sztuczna ? naturalna
  11. Gdy mam chwilę wolnego czasu to ...... przeważnie znajduję sobie jakieś nowe zajęcie :)
Ania Arbuzowa
  1. Polecana książka - wszystko co napisała Monika Szwaja
  2. Polecany film - "Streets of Philadelphia"
  3. Czego chciałabyś / chciałbyś spróbować i / lub nauczyć się z technik rękodzielniczych? -robić na szydełku
  4. Podróż marzeń do ...? Dlaczego tam? -dookoła świata :) dlaczego?? bo to na pewno będzie ciekawe
  5. Drewno czy płytka? -drewno
  6. Prezenty własnoręcznie wykonane, czy kupione w sklepie? -własnoręcznie wykonany
  7. Język obcy. Jakimi potrafisz się posługiwać? -włoski, trochę hiszpański, angielski, niemiecki, migowy :)
  8. Twoja obecna praca - wymarzony zawód, czy pierwsza lepsza? - wymarzony zawód :)
  9. Hobby - czy prócz rękodzielnictwa pasjonujesz się czymś jeszcze? - jazda na motorze, wędrówki po górach aczkolwiek ostatnio nie praktykuję... medycyna naturalna, jestem zapalonym działkowiczem :)
  10. Adres bloga, z którego czerpiesz najwięcej pomysłów, lub który najbardziej przypadł Ci do gustu - wooo hooo sporo tego :) na pasku po prawej stronie większość :D
  11. Romantyzm czy Realizm? jedno i drugie w odpowiednich proporcjach :)


    7 faktów o mnie? najtrudniej jest mówić o sobie! W sumie powinno być 21 bo od 3 dziewczyn dostałam to wyróżnienie :) dodatkowo od Aguśki31 z moje noowe ja

     
1- jestem typowym domatorem
2- skończyłam 3 kierunki studiów, ale nie pracuję już w żadnym z zawodów :)
3-dla rodziny i przyjaciół stanę na głowie, jeśli będzie trzeba 
4-zawsze chciałam nauczyć się malować obrazy :)
5-jestem uzależniona od kolorowych materiałów, internetu, czekolady i kawy z ekspresu
6-rozładowuje napięcie/złość/frustrację wysiłkiem fizycznym ;>
7-lubię pielić chwasty :) 

8-w podstawówce wołali na mnie Pocahontas - lubiłam nosic warkoczyki i mam skośne oczy :)
9-jestem najstarsza z rodzeństwa (mam 2 braci i siostrę)
10- mam w domu kanarka, niestety już jeden się ostał :(
11-jestem makaroniarą :) uwielbiam wszelkiego rodzaju pasty i zapiekanki makaronowe!!
12-lubię gotować dla kogoś
13-moje ulubione ciasto to bananowiec
14-mam super teściów :)

15-mam dwupoziomowe mieszkanie w bloku :) które z mężem robiliśmy dosłownie od podszewki, bo kupiliśmy je jako lokal nieużytkowy - bez stropu,posadzki, tynku - po prostu czerwone cegły były... bardzo je lubię i ciągle urządzam
16- urodziłam się i wychowałam w Koninie
17- nie  lubię walentynek, chociaż dzięki nim mam cudownego męża ^^
18-chwilami jestem zbyt naiwna i za bardzo ufam ludziom
19-lubię wczesne czerwcowe czereśnie :)
20-co roku na działce mamy małą plantacje pomidorów :)
21-nie mogę się doczekać 3 serii "Walki o tron" :)

Od "Na poddaszu" 


1. Książka czy film? zależy ile mam czasu :)
2. Biżuteria srebrna czy złota? kiedyś tylko srebro ale dziś i złoto założę :)
3. Dom na wsi czy mieszkanie w centrum? dom na wsi ale to dopiero jak dzieci będą na studiach - w mieście łatwiej o dostęp do różnych aktywności :)
4. Jabłko czy gruszka? jabłko
5. Ulubione śniadanie to... zrobione przez kogoś innego :)
6. Obiad na słodko czy nie bardzo? nie bardzo
7. Nigdy nie... mów nigdy ^^
8. Mini, midi czy maxi? znów zależy kiedy, co i dlaczego
9. Lody o smaku... wanilia z czekoladą :) chociaż ostatnio zajadam się wiśniowo-śmietankowymi
10. Lubię gdy mój mężczyzna... mówi Kochanie idź sobie coś uszyj :) ja zajmę się małą D: nooo... hehehe
11. Ulubiony film... często wracam do "Jak stracić faceta w 10 dni" bo przypomina mi miły okres w moim życiu i ludzi z którymi go oglądałam

Od Puella Eximia
1. Najfajniejszy prezent świąteczny to... taki, o którym marzyliśmy
2. Najbardziej nietrafiony prezent świąteczny to... taki, którego nie chcieliśmy dostać
3. Co chciałabyś znaleźć pod choinką w tym roku? już znalazłam :) overlocka :)
4. Ulubiona potrawa świąteczna... barszczyk z uszkami mojej mamy :)
5. Najmniej lubiana potrawa świąteczna... kluski z makiem
6. Sylwestra spędzasz w domu czy poza domem? w domu
7. Robisz postanowienia noworoczne? raczej nie
8. Co najbardziej lubisz w zimie? ja generalnie średnio lubię zimę :(
9. Kiedy ostatnio ulepiłaś bałwana? w tym roku z córką :)
10. Czy nosisz czapkę? tak do kurtki, ale do płaszcza beret z antenką ^^
11. Twoje sposoby na rozgrzanie się zimą. mleko z miodem masłem i czosnkiem :)
 
 Ufff wydaje mi się, że gdzieś jeszcze jakaś duszyczka coś mi przyznała, ale nie moge znaleźć kto to?? a może to tylko mi się przyśniło!! Hahahaha :) wiecie leki robią swoje :) 


A i nie nominuję nikogo - wybaczcie - każdy może się poczęstować wyróżnieniem :) nie mam już dzisiaj na nic siły - lecę pod kołdrę, bo wszystko mnie boli ;/

Miłego wieczorku :*

17 komentarzy:

  1. Gratuluję wyróżnień ale Cię obdarowano, no szok dosłownie :D
    Chciałam zapytać odnośnie posta z poduszkami, czy te mazaki brokatowe do materiału się nie spierają?? Może pokazałabyś kiedyś jak to wygląda po pomalowaniu??
    Ja szyłam lalki do malowania mazakami, ale to zwykłe BIC spieralne Kuba miał. ;)
    buzia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie nie spierają się :) ale trzeba odczekać kilka godzin żeby wyschły :) no i zalecają nie prać przez pierwszy tydzień, żeby sie utrwaliły :) ja do tej pory tylko raz prałam rzecz, na której były one wykorzystane i nie widzę różnicy :)

      Usuń
  2. Gratuluję wyróżnień. dowiedziałam się o Tobie sporo i muszę przyznać- zrobiło wrażenie a tak ogólnie to fajna z Ciebie babka.
    Nie przepadasz za kluskami z makiem? Nie jadłaś tych, które robi mój tato, są pyszne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Manita Kochana jesteś :*

      ja te kluski średnio lubię, bo mak zostaje między zębami :D hehehe
      te Twojego taty na pewno są pyszne!! :)

      Usuń
  3. O tak mak jest dobry ma tylko ten mankament, że zostaje między zębami :) Uzależnienia mamy podobne :) i te lody waniliowe :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Milo jest Cie lepiej poznac :) Dostalas rowniez ode mnie wyroznienie :) ale Ci odpuszcze :) tyle sie juz napisalas ,ze i tak podziwiam Cie ze dobrnelas do konca :) Wraacaj szybko do zdrowia !! U mnie wkoncu cisza ,od kilku dni moje dzieci to dwojka plus od siostry dwojka i plus bratowa z trzema dziewczynkami :) Mozna czasem miec chec sobie strzelic w leb :) haha i tak jeszcze bedzie jakos okolo poltora tygodnia to dam znac czy juz probowalam strzelac :)
    Buuziaczki Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie byłam pewna że to od ciebie !!

      ale nie mogłam znaleźć tej informacji :( poprawię się - dopiszę!! :)

      Usuń
    2. Aaaa i nie strzelaj - wyjadą w końcu hehehe znam taką kochaną szarańczę :D

      Usuń
  5. Duzo zdrowia i dobrego samopoczucia!!! ! Jazda motorem... tu mnie zaskoczylas ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahaha miłość do motorów zaczęła się jak poznałam mojego męża - to jego hobby przede wszystkim :) zaraźliwe :) na zlotach panuje istnie piknikowa - rodzinna atmosfera :)

      hahaha żałuj, że nie widziałaś mnie gdy pierwszy raz wsiadłam na motor hehehee jaka ja przerażona byłam wtedy :D hehehe ale wprawny kierowca i strach szybko minął :) zresztą teraz jeśli jeździmy, to turystycznie :) mały chopper 535 :) wcześniej Kawasaki R5 :)

      Usuń
  6. Gratulacje:). Mam kolegę, który też się zapalił na motory i jeździ zapamiętale Africą Twin. Ja miałam przygodę ze skuterem, która skończyła się na słupku sąsiada i więcej nie zamierzam próbować:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no na takim enduro to trzeba wiedzieć jak wykorzystać możliwości motoru :) my jeździmy od przeszło 11 lat - ło matko to juz tyle minęło?? :O

      ale wolimy spokojnie pohałasować :D

      Usuń
  7. A ja wolę nawet nie próbować:). Z umiłowaniem zajeżdżam mój retro rower i to mi wystarczy:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rower też jest ok :) ja go na nowo odkryłam i pokochałam jak mieszkałam we Wrocławiu - tam wszyscy jeżdża :D

      Usuń
  8. W Krakowie też:). Ja się ograniczam do mojego aktualnego miejsca zamieszkania i wielokilometrowych, letnich wycieczek po Puszczy Niepołomickiej:).

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo tych wyróżnień się uzbierało :) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)