środa, 30 stycznia 2013

Dam 50 PLN na co chcesz :)

Jak w tytule :)

do wykorzystania na jednorazowe zakupy w sklepie NailaaShop w terminie od 20.02 do 20.03.2013 :)



Tak ostatnio myślałam, co by tu dać Wam w candy - które uwielbiam urządzać ^^
każdy lubi, lub potrzebuje co innego :)

Tak więc poniżej zasady candy!!

1-Należy zostawić komentarz pod tym postem z informacją, co najprawdopodobniej wybierzecie jak to Wy wygracie :)
2-Należy umieścić u siebie na blogu -najlepiej na pasku bocznym - informację o candy.
3-Osoby które są obserwatorami mogą zostawić drugi komentarz :)
4-Osoby nie posiadające bloga proszę o polubienie strony mojego sklepu na facebook'u i wklejenie do mnie na tablicę powyższego zdjęcia z informacją o candy, a następnie udostępnić ją :)
  -> już tłumaczę czemu tak: bo ja jako profil sklepu, nie mogę podglądać w większości przypadków tego co wy sami zamieszczacie u siebie na osi czasu :)
5-Candy otwarte jest dla każdego mieszkającego w Europie.
6-Losowanie odbędzie się 20.02.2013r., a zwycięzca zostanie poinformowany droga mailową o tym (więc się upewnijcie czy macie w profilu wpisany adres e-mail)

7-Nagrodą w candy jest BON o wartości 50PLN  na jednorazowe zakupy do wydania w sklepie NailaaShop na co tylko chcecie!! :) może to być jedna rzecz, dwie, trzy lub więcej :) spódniczka, bransoletka, kosmetyczka, torba, igielnik i inne rzeczy, które sukcesywnie dodajemy do naszego asortymentu, a które sprawią Wam największą radość :)
8-Bon można zrealizować w terminie 20.02-20.03.2013r
9-Przesyłkę na terenie Europy pokrywam ja.
10-Szczęśliwiec zostanie wylosowany za pomocą programu komputerowego.

W sprawach niejasnych, tudzież niezrozumiałych piszczcie na nailaa.blog@gmail.com

41 komentarzy:

  1. ustawiam się w kolejce:-))) pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. hohoho, ale się rozbestwiłaś! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Szaleństwo :))) Jak bym wygrała to dla pomocnika poszewkę do pomalowania zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ustawiam sie w kolejce z mila checia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. aaa i ze jestem stalym Obserwatorem :):) z mila checia dodam ,ze Bedzie mi milo zostac posiadaczka podusi do pokolorowania :) PLUS do tego rade poprosze jak mam malemu wytlumaczyc ,aby nie kolorowal wszystkich jakie mam w domu hihi :) Buziaczki Pozdrawiam Agnieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja chętnie wezmę udział:) Wybrałabym sobie chustę pod szyjkę dla mojego Bobasa i ciumkatkę, a jakże!

    OdpowiedzUsuń
  7. I drugi komentarz zostawiam, zgodnie z pktem 3.

    :D

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooo to ja bym chciała tą piękną błękitną poduchę:). Śni mi się po nocach:).

    OdpowiedzUsuń
  9. No i obowiązkowo jestem stałym bywalcem i podglądaczem Twojego bloga:).

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się z ogromną chęcią. : ) Jako nagrodę wybrałabym pewnie poduszkę lub kosmetyczkę. ; )

    OdpowiedzUsuń
  11. Drugi komentarz zostawiam, bo obserwuję już od dawna. ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. Baner dodałam :) W końcu, po kilku miesiącach prowadzenia bloga ktoś wytłumaczył mi to jak krowie na rowie i UMIEM to zrobić :) :) Bo tak to wykluczałam się sama z większości konkursów blogowych, bo było to ponad moje możliwości komputerowe ;)
    A ja się od pierwszego wejrzenia zakochałam w podusi z autkami dla syneczka mojego. Jakby była opcja z aplikacją na body bardziej "męską"- chłopięcą to bym dorzuciła, i dopłaciła, bo pomysł na upiększenie- przedni.
    Jak się ogarnę ze sprawami zdrowotnymi małego, to możesz się do mnie odezwać (wiem, że ja powinnam, ale uwierz, mam totalną sklerozę). Mam pewien pomysł na ubranko bobasowe, którego nigdzie jeszcze nie widziałam :) Może Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Baner jest, obserwuję od dawna, na FB też. co bym wybrała? Sama nie wiem, kosmetyczkę chyba, albo poduchę

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana ja już raz u Ciebie wygrałam, więc teraz nie będę się ustawiała aby zwiększyć szanse innych- ale muszę przyznać, że zaoferowałaś fantastyczną nagrodę!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dołaczam i z przyjemnościa oznajmie światu o super candy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz za brak banerka . Postaram się to naprawić. :-) Do wtorku musimy spakować mieszkanie. Przeprowadzka. Mam nadzieję że do większego. Trochę się pospieszyli z wypowiedzeniem i od wtorku jesteśmy bezdomni :-))))) Zwałamy się siostrze, tam to dopiero będzie ciasno niby dom .

      Usuń
  16. O, zapisuję się z przyjemnością:) a najbardziej to mi się spodobały chustki pod szyjkę i czapeczki:D

    OdpowiedzUsuń
  17. zgłaszam się:))
    Najprawdopodobniej wybrała bym tą podusię:) http://pl.dawanda.com/product/41573278-Patchworkowa-poducha---sowy-mdre-gowy-w-pistacji

    Baner dodałam na fraglesik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. a jako że jestem też obserwatorem to dodaję drugi komentarz:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem!Zapisuję się:):):)A co bym wybrała?Chyba podusię,a może kosmetyczkę....trudny wybór;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Podwajam swoją szansę:)Pozdrawiam serdecznie♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Z miła chęcia zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  22. A przed chwilą dodałam do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  23. ustawiam się i ja w kolejeczce :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    szyjesz tak cudne poszeweczki na poduszki że jeśli by się do mnie uśmiechnęło szczęście to wybrałabym jedną z nich :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. zgłaszam się :)
    http://madnessandmagic-handmade.blogspot.com/ <---- banerek
    Na ten moment bon 50 zł wydałabym na kosmetyczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam serdecznie :)
    Banerek wstawiony, a najchętniej przygarnęłabym jakąś podusię w pastelach (lubię motyw róż). Pokazywałaś ostatnio tkaniny, z których masz zamiar szyć na ten konkurs - z nich najbardziej podobały mi się te niebieskie flamingi i kwiatki obok. Ale wszystkie szyte przez Ciebie poduszki są godne pożądania ;).

    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  26. I jako, że jestem obserwatorką - dodaję drugi komentarz zgodnie z instrukcją ;),

    Pozdrawiam,
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  27. Zapisuję się!
    Ja bym wybrała dwie czapki :) nie musiałabym kupowac na wiosnę :P

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja się nie zapisałam jeszcze?! To się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  29. I ja się zgłaszam i do mnie zapraszam :-)

    Bannerek na blogu.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Zapomniałam powiedzieć, że wybrałabym poduchę do kolorowania! Jest super!

    A drugi komentarz zostawiam, bo obserwuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zapisuję się i ja:) z miłą chęcią zakupiłabym dla mojej małej chrześnicy jakąś piękną podusie, te z sówkami są cudne:)
    Pozdrawiam niebiesko:) zapraszam do siebie na cukieraski:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Oczywiście ustawiam się i ja :) A że candy kończy się w dniu moich urodzin to mam nadzieję, że może mi się poszczęści :)))))
    Ja to bym wybrała na pewno coś z liskami :D Pewnie chustę albo patchworkową poduchę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. No więc jest i drugi komentarz obserwatora :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zapisuję się! Baner na pasku bocznym - jest! E-mail: ekoubranka@gmail.com - jest. Wybór - kosmetyczka, igielnik i taką czapeczkę wiązaną, co kiedyś mówiłam, że mi się bardzo, bardzo podoba. Obserwuję - już od dawna.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. Wręcz marzy mi się biała patchworkowa poduszka w sówki! :-)
    Przecudna jest!
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Na pewno będzie to cos dla Nadin - może spódniczka?

    pozdrawiam banerek na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Pozostawiam drugi komentarz jako obserwator :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)