niedziela, 6 stycznia 2013

Poduszki o różnym przeznaczeniu... i zaległości z 2012

No więc... mamy poduszki dla dzieci, szyte na akcję "Uszyj Jasia", szczegóły znajdziecie na blogu Natalii, która jest koordynatorką :)




Te na prezent urodzinowy dla Ani:


A te na sprzedaż heheh no muszę jakoś zarobić na te prezenty dla przyjaciół i działalność charytatywną :D


Poniżej jeszcze kilka innych rzeczy z 2012r, które nie mogą doczekać sie swojego własnego postu...


 zmieniłam wreszcie guziki w siwej sukience (proszę nie patrzeć na drugi plan hehehe)


brązowa torba z ptaszkowym wnętrzem wzbogaconym o kieszonkę na drobne :)


Bandana z ciepłego polarku i tęczy - zapinana na rzep, żeby kilkumiesięcznego malucha supełki w szyję nie cisnęły :) Zdjęcie wykonane przez Anię.

15 komentarzy:

  1. Naszyłaś tego sporo:)I ślicznie jak zawsze.
    Ja jeszcze nie zarobiłam na nowe szmatki...szycie przez dwa miesiące prezentów wyczerpały moje zapasy.Mam jednak nadzieję,szybko to nadrobić,ale jeszcze przepatrzę mój magazynek,może jednak coś się znajdzie.Pozdrawiam serdecznie i życzę miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  2. patrząc na mój wolny czas stwierdzam niestety, że leniem jestem :(

    no ja mam jeszcze sporo zapasów, ale to nie przeszkadza mi na patrzenie na nowe szmatki heheh chociaż mam postanowienie, by nie kupować już materiałów w styczniu... ech...
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też niestety jest leniem. :c

      Ładne rzeczy stworzyłaś. : )

      Usuń
    2. oj bo ten styczeń to jak kwiecień normalnie... za ciepło, za mokro brrr...

      ^^ oby było już tylko lepiej :)

      Usuń
  3. Oj sporo tego. Ja maszyny jeszcze nie odpaliłam czekam na miejsce. Mam nadzieję, ze nasza przeprowadzka na większe przestrzenie szybko dojdzie do skutku. Niestety praca na pełen etat nie pozwala moim pasją pojść na załość. Podusie super

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki :)

    no niestety, moja ostatnia praca wymagała ode mnie chwilami i 20h/dobę, więc jak już nawet miałam czas to zwyczajnie mi się nie chciało :D

    trzymam kciuki za udaną przeprowadzkę ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Torba jest super. Pozostałe rzeczy również.
    Postaram się wygospodarować odrobinę czasu w tygodniu i jak mi się uda to też uszyję poszewkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoja doba musi mieć chyba z 30 godzin. Jak ty to robisz???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. męża wysłałam na morze, a córkę na kilka godzin do przedszkola :D

      hahahah :D

      polecam ^^

      Usuń
  7. A gdzie się wysyła poduchy dla dzieci ze szpitala? Ja też chętnie jakąś uczynię:).

    OdpowiedzUsuń
  8. albo bezpośrednio do szpitala albo do Natalii z bloga EKOubranka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pisz do Natalii ona ma dokałdne adresy :)

      Usuń
  9. Śliczne poduchy i bandana:):) Pozdrawiam serdecznie w Nowym Roku oraz dziękuję za wyróżnienie:):) Odkopuję się powoli z zaległości:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)