piątek, 4 stycznia 2013

Siostrzany post :) Natalia z EKO(nomiczne)UBRANKA

Dziś pewna inicjatywa, którą podpatrzyłam w Stanach :)
polega ona na tym, że jedna blogerka prezentuje blog drugiej, a ta druga pierwszej, ale to nie jest konieczne :D  

Ja w ten sposób odnalazłam w sieci kilka naprawdę wspaniałych perełek :)

No więc...
Przedstawiam Wam Natalię z bloga EKO(nomiczne)UBRANKA :)




Natalia pisze o sobie tak: jestem świeżo upieczoną edytorką, oprócz tego mamą. Mamą Bruna. Nazwa bloga ma odzwierciedlać moje zainteresowania związane z projektowaniem i szyciem ubranek dla dzieci. Myk jednak polega na tym, by ubranka te służyły na bardzo długo, by mogły z nich korzystać zarówno noworodki jak i dwu- trzylatki. Niemożliwe?

Otóż możliwe!! :)

Gdybym wiedziała wcześniej, to bym już dawno takie przedłużacze sprawiła Gabryśce do body :)
My miałyśmy ( w sumie nadal mamy)  ten problem, że młoda jest długa, chuda, ale ma krótkie rączki - więc kiedy body były w rękawach ok, to już piszczały w kroku ;/

Popatrzcie na tylko niektóre stworzone przez Natalię :)






Wszystkie tkaniny mają atest i są produkowane w Polsce.
 

 Instrukcja obsługi przedłużacza ^^





Tak wyglądają z bliska.





no i to rozczuliło mnie najbardziej - zobaczcie jak ślicznie są zapakowane :)



 Mogłabym jeszcze napisać, że znamy się od dawna i takie tam historie... otóż nie :) "poznałyśmy się" dzisiaj, i to tylko wirtualnie :) A dostałam od niej bardzo nietypowego maila - takiego jeszcze nie dostałam od nikogo :) ooo!!

W każdym razie, że miło się pisało i jestem zachwycona praktycznymi przedłużaczami, więc postanowiłam, że właśnie ona będzie moją pierwszą "blogową siostrą", o której chcę Wam napisać :)  Od dawna mierzyłam się z tym pomysłem przeniesienia akcji na polskie blogi...

Wracając do naszej bohaterki posta... oprócz tego, że jest pomysłową osóbką, to również ma wielkie serce - zajrzyjcie do niej koniecznie!! 

Właśnie rozpoczęła akcję "Atakujemy jaśki", celem której jest przekazanie jak największej ilości poszewek na poduszki dla Szpitala Jana Pawła II w Krakowie, dla Oddziału Neuroinfekcji i Neurologii Dziecięcej. 

Super akcja!! ja się przyłączam!! 

I apeluję do Was Koleżanki Moje Najdroższe - kto ma chwilę wolnego niech uszyje choćby jednego jaśka dla dzieciaczków!!
zwykły, normalny na zakładkę - ot mniej niż 30 minut roboty :)

Szczegóły znajdziecie tu: www.ekoubranka.blogspot.com/2013/01/akcja-atakujemy-jaski-tutorial.html 



No to na tyle - dziś nie o mnie, tylko o Natalii :) 


Dobranoc :* 


P.S. Ona ma pneumatyczna napownice ooooo... poczułam sie jak Mort, który przytula się do stóp króla Juliana mmm... stanowczo za dużo pingwinów oglądam hahahah :*



20 komentarzy:

  1. genialny pomysł. na pewno go wykorzystam bo mam trochę ulubionych bodów. Mam blog na angielskich stronach i tam go promuje na tak zwanych linky party. Jak "szczaję" o co technicznie w tym chodzi to spróbuję go przenieś na polskie realia. Lubię takie blogowe promowanie nie tylko przy okazji candy.
    a z tymi jaśkami super akcja, ale niestety nie ogarniam mojego czasu. A w przyszłości z przyjemnością. może byś zrobiła banerek to walne go na swoim blogu to może ktoś się jeszcze przyłączy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :)

      no ja za wielką wodą też brałam udział w linky party :) jak już obczaisz to ja chętnie się dopiszę :D

      super to działa tak po nitce do kłębka :D hihi ^^

      Usuń
    2. Jak tylko odpale komputer zabieram banerek
      Asiolek

      Usuń
    3. super - dzięki :0

      ja już dwa jaśki uszyłam :)

      Usuń
  2. Wow fantastyczny pomysł ,podsunę go siostrze :)
    Dobra robota!!! To jak w filmie "Podaj dalej " , bardzo poruszajacym zresztą :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Baner zrobiony - do pobrania. Bardzo dziękuję za posta - wzruszyłam się;). Jeszcze raz bardzo dziękuję i zapraszam do akcji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aa! No i świetny jest pomysł z tym "siostrzanym postem". Często jak przeglądam blogi i widzę świetne rzeczy to mam ochotę, zapytać autorkę (:D) o skopiowanie obrazka i pokazania TEJ rzeczy moim znajomym, i znajomym znajomym...

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne pomysły. Witam Cię w zdrowym candy u mnie. Dziękuję za Twoją zdrową inspirację. Jestem zachwycona Twoimi pomysłami rękodzielniczymi. Z radością się rozgoszczę u Ciebie. Cieplutko pozdrawiam. =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozgość się rozgość :D

      no ja po cichu liczę, że wygram to Twoje candy :D
      hehehe a i polecam olej kokosowy - do wszystkiego!! :)
      i ważne - on nie smakuje jak kokos ;> właściwie nie ma żadnego specyficznego smaku a zdrowy jest baaardzo :)

      Usuń
  6. dziękuję za namiar na wspaniałego bloga :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł,wart naśladowania♥ Jesteś niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł na post, również dobry pomysł z tymi przedłużaczami. : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :)

      śmiało sama taki stwórz jak tylko masz ochote :D z chęcią poznam inne ciekawe blogi ^^

      Usuń
  9. bardzo sympatyczna inicjatywa :) siostry z wszystkich blogów łączcie się! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też myślę że fajna i że się przyjmie na polskim gruncie :)

      Usuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)