środa, 16 stycznia 2013

Jak uszyć jasia cz.1

Jak dokładnie uszyć jasia możecie się dowiedzieć tu u Natalii, która koordynuje akcję : "Uszyj jasia"

Z linii frontu doszły mnie dziś słuchy, że jest już uszytych ponad 100 poszewek!! a kolejne nadal się szyją!! 
Dziewczyny jesteście cudowne!!
i pamiętajcie dobro wraca :)

Ja dziś pokażę Wam jakie poduchy uszyłam z materiałów przekazanych nam przez sklep internetowy craftoholicshop :) Nie ukrywam, że to jeden z moich ulubionych sklepów :D i tym bardziej się cieszę, że mogłam "pomacać" w realu ich tkaniny :)

chwilowo powstało 5 poszewek - reszta jutro :)
















16 komentarzy:

  1. Boskie te materiały. Poszewki super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. craftoholicshop na pewno miał dobre intencje, ale niestety uzależniłam się od niego jeszcze bardziej przez tą akcję :D

      hehehe

      Usuń
    2. Ja też!!!!! Zresztą to jedyny sklep, który odpowiedział na mojego e-maila z prośbą! A poza tym, to przy okazji wysyłanie resztek, też zrobiłam spore zakupy i jestem bardzo zadowolona. Podpis: Uzależniona:)

      Usuń
  2. świetne połączenie materiału;)jaśki na pewno się spodobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja kochana- świetne te poduszki poszyłaś. Kolorowe i takie radosne, fantastyczne.

    OdpowiedzUsuń
  4. hohoho ale się rozpędziłaś!! a do przed odwiedzeniem tego sklepu zapieram się rękami i nogami więc błagam przestań zachwalać! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja juz jestem uzależniona - przypadek beznadziejny...
      :*

      Usuń
  5. Zawsze tu zaglądam i podziwiam Twój talent, kreatywność i ten zmysł patrzenia na tkaninę i czarowania!
    Chcę więcej i więcej! :)

    Pozdrawiamy Ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojejku dziękuję dziękuję bardzo :* :*

      Pozdrawiam również cieplutko ^^

      Usuń
  6. oo jaa ciebie :) To ja musze tam do tego sklepiku zajzec :) Same piekne materialy i do tego jak ladnie poszylas te podusie :) Milego wieczorka Ci zycze :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheh dzięki :)
      lubie firmy fair play :) więc już tu wsiąkłam doszczętnie :)

      Usuń
    2. tak smiej sie smiej :) ja przymierzam sie do szycia poduszek dla rodzinki i cos ciezko mi to idzie mimo ,ze mam na swoim koncie kilka poduszek :) Pisze kilka bo nawet 10 nie ma hihi :)No ale czas sie zmobilizowac :) Buziaczki

      Usuń
    3. hehehe no naprawdę ja jestem uzależniona :P

      właśnie przyszły mi od craftoholic zamówione gazety i nie mogę się zmobilizować żeby od nich odejść :D

      trzymam kciuki za poduchy!! naprawdę super je się szyje!~!

      ja dziś w planach również mam kilka poduch do uszycia... tylko muszę te gazety na bok odłożyć ^^

      Usuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)