poniedziałek, 3 grudnia 2012

Sówka sercówka

Niedawno napisała do mnie Pani z fundacji " Mam serce" .
Jakiś czas temu został ogłoszony konkurs na uszycie maskotki, która stanie się znakiem rozpoznawczym fundacji - wygrała Sówka sercówka :) 

Wszystkie osoby, które chciałyby uszyć taką sowę i przekazać ją na licytację, z której pieniążki zostaną przekazane na rzecz podopiecznych fundacji proszę o kontakt. Prześlę na maila dokładne instrukcje jak uszyć Sówkę :)



Ja z reguły nie biorę udziału w takich akcjach, jednak tym razem robię wyjątek. Sama jestem mamą - na szczęście zdrowej dziewczynki - i nawet widok chorego dziecka wywołuje u mnie potok łez :( raz że ma pod górkę, dwa że niekiedy lepiej sobie radzi niż "zdrowy" dzieciak.
 
Wiem jednocześnie, że z niepełnosprawnością można żyć "normalnie" - przykładem jest kuzynka mojego męża Ania, która urodziła się bez rąk, ale która na klawiaturze komputera pisze o wiele szybciej niż ja :) 
Jest samodzielna, baaa ma mądrego synka, który rośnie na niezłego przystojniaka :) 

Niepełnosprawność nie ogranicza jej - sama jeździ autem, studiuje, pracuje - a nawet sama przyszywa sobie guziki, gdy jest taka potrzeba :) a najfajniejsze jest to ,że jest w niej tyle życia i pozytywnej energii, że nie jeden maruda mógłby się pod ziemię schować :)

Wszystkich serdecznie zapraszam do uszycia Sówki sercówki!!

Do poczytania na temat fundacji zapraszam tu.

7 komentarzy:

  1. Ja bym chciała pomóc:)Chętnie uszyje taka sowę.Proszę o instrukcje i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Świetna nie dziwie się że wygrała :))

    OdpowiedzUsuń
  3. radosna ta sówka :)
    zapraszam do mnie po nominację :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję,sówka jest milutka.Jak tylko będę mogła to zgłoszę się do Ciebie po instrukcję.

    OdpowiedzUsuń
  5. cieszę się, że się Wam sówka podoba :D wierzę, że każda uszyta sówka będzie cudowna bo szyta jest z sercem dla małych dzieci, które jeszcze nie umieją same o siebie walczyć...

    Lina proszę odezwij się do mnie na maila bo nie mogę znaleźć u ciebie na blogu maila ;/

    nailaa.blog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Sówka śliczna, chętnie przyłączę się do akcji, moja taka cudna nie będzie napewno, ale jak każda uszyta z myślą o dzieciach napewno wyjątkowa :)
    http://6ranowmigotkowie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)