środa, 5 grudnia 2012

Nowe kosmetyczki

Jedna z sowami - może pełnić np.: funkcję piórnika na dziecięce kredki :)






Kolejna to soczysty głęboki i ciemny turkus, który niestety u mnie na monitorze wygląda jak niebieski ech... blenda by się jakaś przydała...



Obie kosmetyczki do wzięcia na www.Dawanda.pl/NailaaShop :) na hasło blog 10% zniżki i darmowa dostawa :) lecę szyć kolejne będą w sam raz na prezenty pod choinkę :)

aaa tu jeszcze fartuszek, który ostatnio uszyłam :) 
siostra robiła za modelkę :)




Miłego :)

11 komentarzy:

  1. Kosmetyczki fajne, ale fartuszek to i ja bym przygarnął, bo jeszcze się swojego nie dorobiłem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :D fartuszek prosty, jak budowa cepa :D

      Twój na pewno będzie fantastyczny :D

      i widzisz musisz uszyć wreszcie fartuszek żeby móc na blogu kulinarnym publikować posty :D heheh no to wymyśliłam ci :)

      Usuń
  2. fartuszek fajny :D
    a kosmetyczki... że też ci się chce! :) nie znoszę zamków, znaczy wszywania zamków :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheh

      też nie cierpiałam wszywania zamków ale teraz to uwielbiam :D i jest taaaaka różnorodność że każda inna więc się nie nudzę :)

      Usuń
  3. Kosmetyczki cudne a fartuszek w sam raz na nadchodzący czas.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rzeczy!

    Zapraszam do mnie na ekspresowe candy zimowe - do zgarnięcia 3 audiobooki - jutro losowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te sówki są rewelacyjne,świetne kosmetyczki i fartuszek mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale fajny świąteczny fartuszek :DDDDD

    OdpowiedzUsuń
  7. Fartuszek przepaska, fajny! Myślałam takim dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)