sobota, 8 grudnia 2012

Którą skarpetę wolicie??

Jutro Cekinada w Szczecinie, moje stoisko głównie zarzucone Miski rzeczami będzie ale i mój mini kącik krawiecki też dziś wzbogacił się o kolejne eksponaty :)

Taraaaaa SKARPETA ŚWIĄTECZNA :)

Oj nawet nie wiecie jak ciężko było mi sie do niej zabrać :) no ale jak już usiadłam, to dwie od razu uszyłam !!

I zastanawiam się, która fajniejsza? Tradycyjna czerwona, czy ta czarna z koronką?? Jak myślicie??






I jeszcze jedna wiadomość - poniżej przedstawiam Wam mój sukces pedagogiczny :D
Moja siostra, która nigdy (!) wcześniej nie szyła na maszynie, dzięki moim instrukcjom SAMA w ciągu niespełna godziny uszyła sobie kosmetyczkę :D

o taką :)




normalnie niedługo siostry dwie będą razem ramię w ramię szyły :D hehee

19 komentarzy:

  1. Obie bardzo ladne ale mi przypadla do gustu tradycyjna w kolorystyce :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja się nie mogę właśnie zdecydować ^^

      Usuń
  2. Fajne skarpety,ta czarna bardzo jest elegancka i bardzo mi się podoba,tradycyjna też ładna,ale czasem można złamać jakieś zasady,tak dla urozmaicenia;)
    Fajnie mieć taką siostrę,a jeśli zaczniecie razem szyć to....sukces murowany:)Kosmetyczka jest extra.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to połączenie kolorów tak mi się podoba że mam już w głowie pomysły na kosmetyczki w takich tonacjach :D

      Usuń
  3. Ale z Ciebie dobry nauczyciel, brawo. Dla ucznia oczywiście również- jakiś prymus Ci się Trafił :).
    Jeżeli chodzi o Święta to ja chyba tradycjonalistka jestem i odpowiadam bez wahania czerwona, choć czarna jest urocza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja kochana siostra zawsze narzekała żebym jej coś uszyła... tym razem ja zmusiłam do samego uszycia :D hehehee i chyba złapała bakcyla :^^

      Usuń
  4. Jedna i druga fajna, ale dla mnie ta czarna coś w sobie ma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie mi też ona spędza sen z powiek :D

      Usuń
  5. Witam :) Czerwona jest bardzo piękna :)
    http://crossstitchandbracelets.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaa! Jest dla mnie nadzieja, że ja wg fachowego instruktażu też rozwinę skrzydła:). Jutro przybywa maszyna, zaczynam działać:). Zaczynam od poduszki wg Twojego tutka:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wooo hoooo to może założysz bloga?? ;>

      pierwsza się zapiszę, co by podglądać Cię na bieżąco :D

      trzymam kciuki za poduchę!!! :*

      Usuń
  7. Jak już tylko wyjdę z poziomu mega początkujący i będę się mogła czymś pochwalić, to blog jaj najbardziej:). Poducha i to nie jedna ma być na podarki świąteczne:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ręcznie robione prezenty są najlepsze :D

      i wierz mi maszyna wcale nie jest taka straszna i skomplikowana ;> a u Ciebie jeszcze jest tyle chęci, że na pewno wszystko szybko obczaisz :D

      Usuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)