poniedziałek, 17 grudnia 2012

Wyniki candy :)

No nareszcie... całą godzinę się męczyłam... następnym razem Pan Random.org mi pomoże :) trzeba będzie uprościć zasady :)

No więc pocięłam karteczki, wypisałam losy zgodnie z szansami, losy trafiły do miseczek i tadam...



nie wiem jak ja mam to zdjęcie obrócić  :( 
w oryginale jest w poziomie, a bloger tak mi go pokazuje :(
 no nic-  widać?? widać, trudno sie mówi...

i teraz zestaw z motylkami leci do...



zestaw z ptaszkami leci do...



zestaw z sówkami, na który był największy popyt leci do...




Gratuluje dziewczyny :) 
teraz szybko piszcie maila - paczki gotowe czekają i jak tylko dostanę adresy to lecę na pocztę :D

a dla wszystkich, którym tym razem się nie udało - obiecuje!! - w styczniu nowe candy :D


25 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. paczka wysłana - mam nadzieję, że przed świętami dotrze :)

      Usuń
  2. Ale super nagrody, gratulacje dla dziewczyn
    i czekamy na następne candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to dziewczyny gratuluję oczywiście i dzięki na zabawę :)

    Pozdrawiam
    -Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Do mnie znów się los nie uśmiechnął, ale ciesze się waszymi wygranymi.
    I liczę na to, że szybko pokażecie co zmajstrowałyście z tych tkaninek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuklacje dla szczęściarzy! A ja dziękuję za zabawę i czekam na następną :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje szczesciarom :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję :) i dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, ale mi radości sprawiłaś przed świętami. Jeszcze nic w zabawach losowych nie wygrałam. Dziwne uczucie. Już śle adres. :-)
    Miesiąc temu kupiłam sobie maszynę, a fajnych materiałów ani skrawka. A patrząc na to co miałam brakowało mi inspiracji. A teraz.... :-) ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to tym bardziej się cieszę :D nawet nie wiedziałam, że ty dopiero zaczynasz szycie :) polecam ci strone danamadeit.com :)

      ma tam całą serię tutoriali szycia ubrań dla chłopców :) na pewno coś dla Kaia ładnego znajdziesz ^^

      Usuń
  9. Gratulacje dla dziewczyn i podziękowania za zabawę dla Ciebie. =)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za zabawę i gratuluję zwyciężczyniom! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje dla dziewczyn :) Dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje dla dziewczyn:)Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję :)
    O już nie mogę się doczekać Candy :D Ja też planuje Candy w styczniu .

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mam ostatnio szczęścia.. :c
    Gratuluję zwyciężczyniom. ; )

    OdpowiedzUsuń
  15. ŁAAAAAA Dziękuję! :D Ale fajnie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj się w porę zorientowałam! W każdym razie gratuluję wygranym i dziękuję za zabawę! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje dla zwyciężczyń:)

    Serdecznie pozdrawiam!:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję szczęściarom! Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Chociaż nie wygrałam to dziękuję za fajna zabawę :) Gartulację dla zwyciężczyń :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)