sobota, 1 grudnia 2012

Na przekór zimie soczysta pomarańcza :D

Do tego milutka w dotyku i ciepłą :D 
a co !! my się zimy nie boimy :D






Ponadto zostałam znó wyróżniona :D ach jak miło :D serio :D

oto odpowiedzi na pytania od DHF:

1. Danie, które przyrządzasz najlepiej
-jest ich kilka głównie wychodzą mi dania jednogarnkowe :D wszelakie makarony i risotta :D a i robię jeszcze super naleśniki :D

2. Z czym Ci się kojarzy dzieciństwo
-z moją babcią Helenką

3. Co myslisz rano gdy widzisz się w lustrze
-to zależy od nastroju - ale mówią że trzeba sobie coś miłego powiedzieć :)

4. Piżama czy koszula nocna?
-piżama i to koniecznie z długimi nogawkami :)

5. Pierwsza rzecz zrobiona własnoręcznie
-ojeje jest ich kilka które pamiętam :) ale pierwsze to chyba był dywanik do domku lalki zrobiony na krośnie :D albo bransoletka robiona z muliny na rękę, albo ciuszki dla barbie szyte na maszynie od Mikołaja :)

6. Kot czy pies?
-kocham oba zwierzaki i nie jestem w stanie wybrać :) kot jest bardziej wygodny bo nie trzeba tyle przy nim robić :)

7. Ulubiona pora roku
-jesień i zapach mgły o poranku :)

8. W jakim kraju chciałabyś mieszkać?
-w takim gdzie ludzie się szanują i są tolerancyjni

9. Choinka sztuczna czy żywa?
-zawsze żywa

10. Wielkanoc czy Boże Narodzenie?
-Wielkanoc

11. Jaki sport uprawiasz?
-obecnie podnoszenie ciężarów :D z miesiąca na miesiąc zwiększam kilogramy - aktualnie jakieś 13 kg


i od Libeelula:

1.Ulubiona piosenka/kolęda Bożonarodzenoiwa? 
-"Cicha noc"

2.Święta w domu czy poza nim? 

-w domu u moich rodziców

3.Sanki, narty czy snowboard? 

-narty

4.Choinka żywa czy sztuczna? 

-zawsze żywa :)

5.Na Wigilii barszcz czy zupa grzybowa? 

-u mamy barszczyk z uszkami a u teściowej grzybowa z pierożkami :) ja mam wygodnie bo zaliczam dwie Wigilie :D
 
6.Ozdoby na choinkę kupujesz czy robisz ręcznie? 

-kiedyś kupowałam - w tym roku robię z córką :)

7.Życzenia Świąteczne wysyłasz na tradycyjnych kartkach czy sms'em? 

-wolałabym na kartce ale często zapominam...
 
8.Prezenty przynosi Mikołaj czy mama? 

-córce mówię że Mikołaj, jak będzie większa to się dowie że Mikołajem jest ten kto nas kocha :)

9.Ulubiony świąteczny kolor? 

-połączenie zieleni ze złotem

10.Zapach Świąt to..? 

 -zapach choinki :)

11.Czy odpowiadanie na te pytania było przyjemnością czy męczarnią???
-przyjemnością !!! ja zdecydowanie jestem ekstrawertykiem :D mogę tak cały dzień :)

Jako, że już nominowałam 11 blogów, to w tym momencie się wstrzymam od dalszej selekcji, ale jeśli ktoś ma ochotę się bawić to zapraszam niech się częstuje - uważam, że każdemu należy się wyróżnienie - bo każdy stara się najbardziej jak może przy tworzeniu swoich prac, które publikuje na swoim blogu :)
 

5 komentarzy:

  1. Fajna pomarańcza. Dużo witaminy C jest teraz bardzo potrzebne więc w sam raz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj prawda prawda chyba zaraz wszamamy jakąś prawdziwą pomarańczę :D

      Usuń
  2. Świetna poducha!
    I gratuluję nominacji :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)