poniedziałek, 17 grudnia 2012

Ruszył mój skromny, drugi blog :)

Witajcie :)

cieszę się, że dziewczyny są zadowolone z wygranej :) niestety miałam tylko 3 zestawy... ale w styczniu na bank coś jeszcze dla Was będzie do wygrania... zastanawiam się czy mają to być materiały jak do tej pory, czy może coś Wam uszyć?? :) mam kilka pomysłów...

ale ale nie o tym miał być post... post jest poświęcony mojemu drugiemu blogowi, który dziś wyświetlił swojego pierwszego posta :) blog o tematyce kulinarnej... coś w rodzaju mojej książki kucharskiej :) spokojnie nie będę kolejnym masterchefem, ale gotować lubię równie bardzo jak szyć...

chciałabym mieć taki kulinarny spis, do którego mogę w każdej chwili w każdym miejscu zajrzeć :) a co najważniejsze nie poplami się i nie zgubi hehehe :)

kto ma ochotę niech zajrzy, niedługo pewnie będzie jakieś candy - może do wygrania będzie fartuch kuchenny?? albo drewniane łopatki z inicjałami wygranego?? jeszcze myślę...

w każdym razie zapraszam serdecznie :)


www.cobytudziszjesc.blogspot.com

8 komentarzy:

  1. właśnie zajrzałam na drugi blog i zrobiłam się głodna.
    pozdrowionka i dzięki za super zabawę (chociaż nie udało mi się nic złapać)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na drugim byłam, smaka sobie narobiłam i będę odwiedziała :)
    Zapraszam do mnie :) http://6ranowmigotkowie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. aaa no tak powinnam ostrzec, że oglądanie grozi wzmożonym apetytem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulację, będę zaglądać:). Co do candy, po cichu liczyłam na motylkową tkaninkę, a tu niespodzianie dostałam jej całe 5 m:). Gratuluje zwyciężczyniom, mam nadzieję, że do następnego candy będę miała już swojego bloga:). Pozdrawiam szyciowo i kulinarnie:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah widzisz ^^ nie ma tego złego co na dobre nie wyjdzie :>

      załóż bloga załóż - fajne osoby można poznać ^^

      Usuń
    2. Szyję już 4 poduszkę, rozchodzą się jak ciepłe bułeczki:). A kolejny Mikołaj przyniesie mi zestaw do patchworku (jupilaaa!).Kochają mnie te moja Mikołaje:). Pochwalę się ostatnim uszytkiem, bo sama się w nim zakochałam (nieskromnie:P)

      Usuń
    3. hahah fajne te Mikołaje ^^

      cieszę się że szycie cię wciąga :D ja wczoraj znalazłam bombastyczny sklep i odkleić się od monitora nie mogłam - patrz i płacz jako i ja płakałam, ze to tak daleko :(

      http://www.annagriffin.com/shop/quilt-fabrics/blend-fabrics/amanda-murphy.html


      a i czekam na fotki ;> albo jeszcze lepiej bloga :D

      Usuń
  5. Chlip chlip...:( Wujek/ciotka z Ameryki potrzebni na przedwczoraj! Może będą chcieli się do Polski przeprowadzić z tym sklepem:).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)