niedziela, 23 grudnia 2012

Post zbiorowy - różne takie tam ;>

Witajcie, ja jak ta mróweczka doszywałam dziś ostatnie prezenty świąteczne...

i tak:

poduszki - dla Julki w sówki i dla Gabi w ptaszki :) chociaż Gabi przyłapała mnie przy szyciu sówek i nie chce ich oddać ech...











czarna kosmetyczka dla przyjaciela rodziny - miała być duża i czarna :)





Pomieści cały arsenał męskich kosmetyków: żel pod prysznic, pianka do golenia, szczoteczka, pasta grzebień itp i itd :)
w środku przegródka :D mała innowacja :)

Kosmetyczka dla mojej teściowej :) również większa niż szyłam do tej pory i również z przegródką :)





Co tam jeszcze... a jedwabne szale - sztuk trzy :D



 

na koniec nowe dzianiny dla Gabrysi - ale szyć już będę raczej po świętach... teraz czeka mnie dłuuuuuga podróż, kilka dni bez netu i wrócę pod koniec przyszłego tygodnia :D



tym samym chciałabym złożyć Wam serdeczne życzenia Świąteczne - nie przejmujcie się za bardzo, jak nie zdążyliście wszystkiego posprzątać, ugotować tuzina ciast i 5kg karpia... to wszystko minie - ważne by skupić się na otaczających nas osobach, bo to dzięki nim te święta będą niezwykłe :)

nawet jak gdzieś czai się jeszcze jakaś pajęczyna - niech i ten pajączek też ma chwilowo mniej stresu :)

Do zobaczenia!! :)

27 komentarzy:

  1. Dzisiaj siostra mnie oświeciła, że jest jakiś przesąd, że w Wigilię się nie szyje.No w Święta to już mowy nie ma, trzeba nadrabiać stracone przy sprzątaniu kilogramy:P. Tobie też wszystkiego dobrego, wielu inspiracji, 3 szaf pełnych tkanin i spełnienia wszystkich marzeń:). Bezpiecznej podróży:)!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och och dziękuję :D te 3 szafy tkanin mi się marzą :D

      ja tam w przesądy nie wierzę - wierzę za to w to, że jak ktoś sobie coś wmówi, to to się i tak spełni - w psychologi to się bodajże nazywa samospełniająca się przepowiednia :D

      ja znam Wigilijne przesąd znowu taki, że tego dnia musi do domu pierwszy wejść mężczyzna ;> nie licząc oczywiście domowników hehehe mój wujek zawsze rano na spacerze z psem do nas zachodzi ;> bo inaczej babcia bidoli przez całą kolację

      ja nie wierzę, bo kilka dni przed poznaniem mojego męża, z którym już prawie 11 lat jestem, zbiłam gigantyczne lustro :D takie z 50x70cm :) jak widać pech nie działa a ja mam super męża i do tego cudowne dziecko :) grunt to pozytywne myślenie i już :*

      ja również życzę Tobie szczególnie tych 3 szaf ze szmatkami hehehe :)

      Usuń
  2. Świetne poduchy. : )

    Mile spędzonych świąt! : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Tobie również życzę zdrowych,radosnych Świąt spędzonych z Najbliższymi :)
    Poduchy i kosmetyczki śliczne i ten zapas materiałów co czeka w kolejce super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :)

      tkaniny już mnie ciągną do siebie ale mama mnie zabije jak przytaszczę ze sobą maszynę, przez pół Polski hahaha

      Usuń
  4. Śliczne uszytki mróweczko.
    Tobie i Twoim bliskim również życzę wspaniałych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :*

      ta mróweczka to tak od ciebie została hehehe :)

      Usuń
  5. Z prezentów wszyscy na pewno będą zadowoleni! Ja na pewno bym była :)
    Życzę Ci zdrowych, radosnych Świąt Bożego Narodzenia, rodzinnej atmosfery, spokoju w sercu, leniwie płynących dni świątecznych, radości na twarzy obdarowanych bliskich i uciechy ze wspólnie z bliskimi spędzanego czasu :) Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :)

      niestety nie udało mi się poszyć wszystkiego co chciałam :D

      tacie i braciom miałam dać gacie hahaha bokserki - nawet mam materiał, tylko jakoś weny brakło... no nic tata w lutym, a potem bracia marzec i kwiecień urodziny mają... miejmy nadzieję, że się wyrobie do tego czasu :*

      Usuń
  6. Bardzo przyjemny blog ;)) Zapraszam do obserwowania mojego: http://notonlypaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne prezenty:)
    Wesołych Świąt życzę♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo bardzo ♥♥♥

      również spokojnych świąt!!

      Usuń
  8. Prezenty piękne i tym bardziej cudne,że zrobione przez ciebie. Życzę zdrowych i Wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje ^^

      spokojnych również!! :*

      Usuń
  9. Poszewki cudne. Teraz to mogę życzyć wszystkiego naj w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne poduszki ;* ZAPRASZAM DO MNIE http://anetaa010.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) lecę na Twojego bloga :)

      Usuń
  11. hmmm chyba byśmy mogły stworzyć różany komplet.. zobacz tu: http://lubieczasem.blogspot.com/2012/02/dziewczecy-piornik-dla-s.html
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdradzisz Moja Droga skąd takie piękne dzianinki?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z mojego ulubionego SH :D
      wielkie tuniki w rozmiarze XXXL za 2zł/szt :D

      Usuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)