poniedziałek, 1 lipca 2013

ZŁAP LICZNIK :)

Kochani - zbliża mi się magiczna liczba 50.000 wyświetleń :)



Pierwsza osoba, która do mnie prześle zrzut ekranu z liczbą 50.000 dostanie tkaninową niespodziankę! :)

Zapraszam do zabawy!!! :D

Jak zrobić zrzut ekranu? 
 Wciśnij klawisz "Print Scrn", ekran skopiuje się do pamięci komputera, otwórz dowolny program graficzny (może być Picasa, Paint), potem wklej, a następnie zapisz - gotowe!

Gdzie wysłać? 
PrintScreen wyślij w załączniku na mojego maila nailaa.blog@gmail.com
Proszę w temacie napisać "Licznik", a w treści podać swój nick :)

Miłego łapania!!! :D
P.

13 komentarzy:

  1. ja nigdy nie mam szczęścia w tych konkursach...

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia!!! :D ja właśnie układam materiały dla zwycięzcy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spróbuję szczęścia w łapaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Załamię się! 48 wyświetleń za dużo.. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nikt nie złapał!! :) gramy dalej do 50 100!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Złapałam 50 100 :) Screen na maila i info na fb poszło ok. 14.30 :)
    Ale się cieszę - pierwszy raz udało mi się złapać licznik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale szybko poszło... :( no nic gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)