niedziela, 7 lipca 2013

Tunika prototyp - czyli próbuję ultra krótkie rekawki

Tak, po raz pierwszy zdarzyło mi się wszyć ultra krótkie rękawki :D i jestem z efektu zadowolona :)
co prawda nie byłabym sobą gdybym czegoś nie zmieniła (mam zakładki, a nie zwykłe marszczenie na ramionach).


Gabrysia tunikę polubiła, więc pewnie będą powstawać nowe :)


Perfecto!!  Kolejna zrecyclingowana koszula za 1zł :D


A jak wasze projekty MMS??? :)

Zbliża się KCW...

W przyszłym tygodniu zmierzymy się ze spodniami i spódniczkami! :)

I pokarzę Wam co jeszcze szyję, gdy uda mi sie znaleźć chwilkę wolnego :D

17 komentarzy:

  1. Się chyba włączę do KWC, bo inaczej już mnie nic nie zmobilizuje do publikacji na swoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. włącz się koniecznie!!!

      inspiracji ci u nas nie braknie a i chętnie pomogę jak będzie jakieś nietypowe zapotrzebowanie :D

      Usuń
  2. ale znaczy się co? znów rusza KCW? teraz? jak moja córka jedzie na tygodniowy obóz a ja mam urlop w pracy? serio? Paula, no powiedz, że to prawda! :D

    A tunika UROCZA!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawda prawda!!!!

      Kochana masz tyyyyyyyle czasu że hej! :D

      Usuń
  3. ostatnie zdjecie najlepsze! ;D bardzo ladna tuniczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :)
      ostatnie zdjęcie było z werbalnym "nooooo mama wyszła ci noooo" :)

      Usuń
  4. Jak juz jestem w domu to na pewno znajde czas na uszycie jakiejs sukieneczki ,lub bluzeczki dla malej :) Bluzeczka Sliczna :)Twoje szyjatka wszystkie suuper wychodza :) Ciekawe co mi wyjdzie haha :) Fajne minki robi Gabrysia :)Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem czy uda mi się pobawić w przyszłym tygodniu w kcw. Jak pomyślę teraz co szyć to może dam radę:P Te rękawki wyglądają bardzo słodko, nawet lepiej że są z zakładkami a nie marszczone:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja się zastanawiam nad KCW... i tak mam już sporo na głowie... a jutro jeszcze rodzina przyjeżdża... nie wiem, czy się wyrobię :D
      ale ostatnio tyyyyle szyłam młodej że goła łazić nie będzie :D

      Usuń
  6. Mała gwiazda :) rękawki wyszły uroczo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :) gwiazda coś ostatnio kapryśna i nie lubi aparatu :)

      Usuń
  7. Hej! Dziś do Ciebie trafiłam na bloga. Patrzę, przyglądam się, podziwiam i troszeczkę inspiruję. Będę zaglądać częściej :)

    Pozdrawiam Leosia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)