sobota, 6 lipca 2013

Agrrrrrrr dinozaury !!

Tkanina od dawna leżała i czekała na realizację, bo projekt w głowie urodził się już jak tylko ją dotknęłam :)

Soczyste, nasycone kolorowe dinozaury na brązowym tle, do tego siwa ramka i brązowy tył to idealne połączenie nie tylko dla chłopca!! :)
Materiał to 100% bawełna, przód pikowany z wolnej ręki.

Dostępne od ręki. W zestawie poszewka plus poduszka! Z wkładem antyalergicznym.

Całą poduchę, lub samą poszewkę, można prać w pralce w 30stopniach C.

Do kupienia TU


13 komentarzy:

  1. Materiał w dinozaury wymiata :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja do dzisiaj miałam dwa dinozarły w domu, mniejszy dzisiaj pojechał i została mi sama Majka:) Jak te dwa małe zaczynały warczeć na siebie to nie było końca:P A motyw na poduszkę - świetny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha no to musiałaś mieć niezłe zooooo :P hahaa

      Usuń
  3. Pięknie się tu tworzy, oj pięknie...przyszłam z rewizytą i zostaje na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się bardzo :) rozgość się :)

      Usuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)