niedziela, 14 lipca 2013

MMS 2013 - SPODNIE!

Tak przyszła pora na spodnie... nosi je każdy, mały czy duży, chłopiec czy dziewczynka :)
Spodnie to generalnie odpowiednio powiększone leggingsy, które przecież już umiemy szyć :)
Zmierzcie tylko aktualnie pasującą parę ile ma szerokości w udzie i ile na dole w nogawce, odpowiednio powiększcie i gotowe :)

Kto nie robił wykroju leggingsów niech zrobi wykrój spodni na podstawie tych samych wskazówek.

Jeśli chcemy natomiast, aby spodnie były takie naprawdę dorosłe, z zamkiem... to radzę poczekać do kolejnego postu :) który na pewno w przyszłym tygodniu :)

Ja mam na swoim koncie kilka par, dziecięce tylko jedne i to krótkie :)

Więc może i ja jakieś w najbliższym czasie uszyję, zwłaszcza że KCW rusza w poniedziałek!!

Chociaż po ostatnim przeglądzie szafy Gabrysi stwierdzam, że ma w czym chodzić!

Ponad 30 ciuchów, które są w użyciu, a nie liczę tu chust, czapeczek, torebek...
Stanowczo muszę teraz coś na sprzedaż uszyć :)




Dla niektórych zainteresowanych... Horizon sie zadomowił i to tak, że w salonie nawet stolik przedłużający pole pracy już zamontowałam :D czasu an szycie mało - ciągle mam gości i nie chce być nieuprzejma... sami rozumiecie...
No, ale coś tam już działałam :D czeka mnie jeszcze pikowanie tej kanapki  :) 
po setnej agrafce przestałam liczyć ile ich w sumie jest... 
rozmiar docelowy 140x150cm :)




Dzięki bardzo kreatywnej dyskusji z dziewczynami na grupie fb SzczecinSzyje mam już wybrany schemat do pikowania :) i jestem prawie prawie prawie pewna, że jest on ostateczny :D wiadomo, sie zobaczy w praniu :)

13 komentarzy:

  1. Jednak się zapisałam i od poniedziałku walczę podwójnie:) O ile z szyciem nie mam problemu to codzienne dodawanie postów jest nieco męczące, po prostu mi się nie chce:P Właśnie skończyłam szyć torbę na letnią akademię szycia więc pewnie jutro pokażę ją na blogu przy dziennym świetle, więc od jutra do za tydzień everyday new post")

    OdpowiedzUsuń
  2. O jakbyś zgadła co teraz będę szyła :) Właśnie kroję spodenki dla córki, jej kuzyna, wszystko dresowe, na gumce. Również wersje letnie, krótkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dresówki sa najlepsze, zwłaszcza jak próbujesz nauczyć dziecko samodzielnego ubierania się :D

      ja już młodej teraz staram się szyć wszystko co wygodne.. z żalem no ale tak trzeba :)

      Usuń
  3. ja ostatni tydzień szyłam krótkie portki, a dziś znalazłam w burdzie spodnie dla córki w stylu rockowym ;), a ponieważ za oknem plucha, deszcz wiatr i październik to chyba naswet czas po obioedzie znajdę :). Zaczęłam tez szyć spodnie dla męża więc w temacie spodniowym jestem bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oraz- KCW hura!!!! mam mnóstwo pomysłów!

      Usuń
    2. a ja sobie odpuszczam, bo młodej szafa się nie zamyka :D

      Usuń
  4. no rzeczywiście na golaska nie będzie musiała Panna Twoja latać :) No i KCW już jutro..kurcze jak to leci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa jaki będzie finalny efekt pikowania ale nie poganiam nie poganiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. W temacie spodni, to ja muszę się zmierzyć ze zwężeniem. nie było w tym nic trudnego gdyby materiał, zz którego są uszyte nie był tak delikatny i lejący. O pruciu nie ma mowy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fiu fiuuu :D radzę dużo poczytać w internecie... ja niestety w tym temacie mało doświadczenia mam...

      :)

      Usuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)