sobota, 20 lipca 2013

Dawno temu uszyłam, ale jakoś się nie pochwaliłam...

W sumie nazbierało mi się zaległości... ci co znają mnie z fb na pewno znają te prace :)

To wyprawka dla małej Lilki, która uparcie przeciąga termin przyjścia na świat :) a wiadomo rodzice i mały braciszek już się jej doczekać nie mogą :D może, więc jak zobaczy takie kolorowe cuda jakie na nią czekają, to wreszcie da znać, że jest gotowa by przyjść na świat :)












Już niedługo część moich prac będziecie mogli znaleźć tu :)

Tymczasem borym lasem, lecę uczyć córkę jak się steruje autem na baterie :D

18 komentarzy:

  1. śliczności kolorowności! :)
    ja mam jeszcze 2 m-ce na szycie, ale chyba tak kolorowo nie będzie jak u ciebie :)
    śpiworek przecudny :D

    [zapraszam do mnie]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No miała być fanfara kolorów więc jest :D
      trochę bałam się połączyć ten polarek w środku z różem i zielenią, ale moim zdaniem efekt końcowy zacny :D

      już lecę!! :*

      Usuń
  2. Ja jeszcze rok temu rozbijałam się za takim śpiworkiem. Mój synek z rozmiaru niemowlęcego wyrósł, a śpiworek był nam nadal niezbędny co by akrobata z łóżeczka wychodzić w nocy nie chciał (nie pytaj jaki z niego spryciarz). Szukałam czegoś ładnego w sklepach i lipa. A tu prosze - wystarczyło samemu zasiąść przed maszyną albo jeszcze lepiej - uśmiechnąć się do Ciebie :)))
    Ślicznie Ci się udał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!! :D

      w sumie trochę się nakombinowałam żeby wszystkie szwy były pochowane, i zamek ładnie wszyty :) ale warto było :D szkoda że sobie nie zapisałam kolejności hehehee ale na pewno jeszcze kilka uszyję :)

      Usuń
    2. aaa i moja przestała spać w śpiworku dopiero w te wakacje, ale i tak świeci w nocy gołym tyłkiem :)

      a na wychodzenie z łóżka jest zbyt wygodna, heheh woła pierw matkę, żeby do niej zeszła :D

      Usuń
  3. same cudności pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  4. :):) Widzialam osobiscie :) Suuper wyszedl Ci spiworek :):) Sliczne sa i pozostale rzeczy :):) Ciekawa juz teraz jestem coo Ty tam teraz szyjesz :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dużo :D wszystko rozpoczęte i czeka na wenę by skończyć :P

      Usuń
  5. Śliczności! Śpiworek cudny, a te liski bombowe :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny ten śpiworek - wspaniałe kolorki, no i wykonanie perfekcyjne, SUPER : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne wzorzyste materiały, piękne kolory - fantastyczna wyprawka dla malucha.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow a to Twój sklep? Czy tak tylko sie przyłączysz? Pozdrawiam, śpiworek piękny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)