środa, 10 lipca 2013

Dzień Dobry Horizon :)

To było pierwsze (zaraz po tym jak krzyknęłam Gabrysi, że no przecież już wstaję :) co powiedziałam jak wstałam rano :)

Wczoraj wieczorem w okolicy godz 20:30 wniesiono mi do domu czarny karton. Serce mi zadrżało... ręce zaczęły się trząść i zdołałam tylko wydukać: "Nie wierzę :)"


Okazało się, że mój Kochany Mąż, zrobił mi niespodziankę i na urodziny kupił mi maszynę, o której po cichu marzyłam :D

Aż boję się jej używać :D

Nie mówiąc o tym, że Gabrysia upiera się że to dziś jej urodziny i to jej tatuś kupił maszynę :D


Ja wyglądam podobnie jak Gabi :)




W najbliższych dniach może mnie być mniej na blogu - nie tylko za sprawą próbowania nowej maszyny :) Dziś na krótkie wakacje przyjeżdża do mnie moja Mama :) wraz z moim najmłodszym bratem, :) więc Gośćmi się zajmę :) ale mam nadzieję, pokazać Wam w międzyczasie co sobie nowego uszyłam (bo głównym prezentem urodzinowym miała być batystowa, brzoskwiniowa, na podszewce spódnica maxi :) dla mnie :D

no ale to potem :)

aaaa i KCW się zaczyna!!! na pewno przed 15.07 będzie kurs jak uszyć spodnie :) mamy chłopców nie będą już miały wymówki, że nie mają co szyć :P

No to na razie :D żegna Was bardzo bardzo szczęśliwa Paula :D

33 komentarze:

  1. Wypasiony prezent... niech Ci się dobrze na niej szyje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja maszyną marzeń jest ta:
    http://www.szyj.pl/maszyny/janome-MC5200
    ale gdybym ujrzała w drzwiach Horizonkę by mi się nogi ugięły:)
    Chyba przyjdę w odwiedziny :) Jak się u Ciebie Horizonka zadomowi.
    Trzymaj się i szyj szyj szyj.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z radosci balabym sie jej dotykac :) hihi Suuper prezent dostalas :) Tylko pozazdroscic :) Zycze Wam udanego wypoczynku z Twoja mama i bratem :) Pozdrawiam Was Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nono.... Ale niespodzianka:) wszystkiego cudnego z okazji urodzin:)
    pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie tacy mężowie są ?:) Ja rozpoczęłam wczoraj kampanie na prawie mężu, że konieczna do życia mi jest nowa maszyna :). Spódnicę widziałam, bardzo fajna :). Jeszcze raz 100 lat :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Ehhh zazdroszczę... jak zwyczjanie i po ludzku :) i bardzo się cieszę Twoim szczęściem :) STO LAT!

    OdpowiedzUsuń
  7. łaaaał gratulacje!!!!! cieszę się razem z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To że szczena mi opadła jak czytałam sobie z ciekawości co ta maszyna potrawi to już wiesz, ale jeszcze raz tutaj chciałam CI życzyć najlepszego wszytskiego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez doczytałam.. i zbieram szczęke z podłogi. No po prostu gdzie Ty męża znalazłaś??

      Usuń
    2. taaa dużo umie tyle, że ja się muszę jeszcze nauczyć ją obsługiwać :D

      wiem, męża mam genialnego :D to moja wielka miłość od 12 lat :D jedna i ta sama :D

      Usuń
  9. Wspaniały prezent!!! I wszystkiego najlepszego z okazji urodzin ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkiego najlepszego :)

    śliczna jest...

    napisz za jakiś czas jak Ci się sprawuje

    OdpowiedzUsuń
  11. jeszcze raz ściskam urodzinowo :D

    super maszyna i ilość ściegów ozdobnych i alfabet i że taka szeroka :D

    daj znać jak szyje kilka warstw, ciekawa jestem czy sobie radzi przy trudnych zadaniach :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego! Marzenie się spełniło, więc życzenia najwyraźniej mają moc :) Życzę przyjemnego szycia i wielu udanych projektów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowności z okazji urodzin i najlepszego z nową maszyną! :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ścisku ścisku urodzinowo;) 100Lat!!!
    Gratuluję takiego prezentu! Wow!
    Gdy do mnie przyjechała moja Husqvarna byłam tak samo onieśmielona:) Podchodziłam, oglądałam, macałam... dopiero po jakimś czasie odważyłam się coś na niej przeszyć:) Życzę wielu wielu wspaniałych chwil w towarzystwie tej wypasionej machinerii:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba nie aż tak po cichu marzyłaś... albo mąż bardzo domyślny:) Ja rok temu dostałam od mojego dxl 603 i przyjazd kuriera aż obfotografowałam przez okno! Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to moje ciche marzenie...:). Ale od wczoraj werbalizuje głośno i wyraźnie:). Zobaczymy jak się uda :).

      Usuń
  16. Gratulacje! Zarówno mąż, jak i nowa maszyna, zasługują na pochwały:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, ja mam lzy w oczach! Cudo! Choc ja ma troche na bakier z Husqvarna....

    OdpowiedzUsuń
  18. 100 LAT! I jak najwięcej przyjemnych i twórczych chwil spędzonych w towarzystwie Twojej nowej przyjaciółki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wielu super kreacji na cudnym prezencie uszytych !

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkiego Najlepszego,dużo zdrówka i twórczych pomysłów:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego najlepszego :)
    Prezent dostałaś wspaniały.

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję Wam Kochani wszystkim i każdemu z osobna!!! :D

    prezent powoli rozpracowuje... ale to dość skomplikowana maszyneria :D tyle ustawień, które trzeba pilnować :D i pamiętać o zmianie stopki :D to nie to co mój prosty poczciwy Singer :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję! Maszyna wspaniała, sama przypomina o zmianie stopki :-) Ja mam MC6600 i za każdym razem gdy do niej siadam, jestem na nowo zachwycona :-)Wszystkiego najlepszego urodzinowo!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkiego Najlepszego Urodzinowego !!!
    Gratuluję maszyny...cudowny prezent:-))) Pomalutku opanujesz wszystkie ustawienia a potem to już intuicyjnie będziesz szyła i wiedziała co i jak. Ja mam txl 607 i najcudowniejszy automat do robienia dziurek. Ustawiam rodzaj dziurki, start, pipipi..jak skończy i gotowe. I następna dziurka...itd...Sama nie wiem jak ja tyle lat przeżyłam bez tego ustrojstwa:-)))

    Miłej zabawy przy "rozgryzaniu" maszyny:-)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow! Cudowny prezent!

    Wszystkiego najlepszego i najbardziej szyciowego :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Już się nie mogę doczekać dzieł z pod jej igły:)
    PS. Wpadnij do nas na wiankowe wyzwanie
    http://addictedtocraftsblog.blogspot.com/2013/07/wiankowe-wyzwanie.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkiego co najlepsze! Maszyna obłędna, daj znać jak się spisuje, bo czytałam o niej wiele dobrego. Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkiego najlepszego, zadowolenia z prezentu i wielu wspaniałych projektów :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Rety! Ale Ci zazdroszczę :)))
    Wszystkiego najlepszego życzę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)