środa, 17 lipca 2013

Co nowego uszyła w ostatnim czasie maszyna niespodzianka?

Ano uszyła chociażby maminą torebkę :)
Ten sam wzór, co prezentowana ostatnia ze szczecińskiego SAL.




Powstały próbne wszywki, bo jak widać na zdjęciu powyżej, metki mało skomplikowane będą (o ile to będzie możliwe) wyszywane bezpośrednio na rzeczy przeze mnie uszytej:) 


I jeszcze prototyp podkładki pod mysz, tudzież mug rug :) 



Aaaa i jeszcze zaszyłam sporo materiału na tzw brudno ćwicząc najlepsze ustawienie dla naprężenia nici i wypróbowując te setki ściegów co ma Horizon :)
jeszcze troszkę go przemęczę i dam post recenzyjny :)

Ale już dziś mogę powiedzieć, że jestem bardzo pozytywnie zdziwiona, jak bezproblemowo przeszył niektóre miejsca w torebce, która była mocno usztywniona - stary Singer nawet nie dał rady w nią igły wbić, a co tu mówić w ogóle o szyciu :)

39 komentarzy:

  1. Sliczna torebka :) Ja dzisiaj pierwsza z podszewka dla malej uszylam :) Teraz bede sie brala za plecaczek co pokazywalas na drugim blogu :) Suuper ,ze jestes zadowolona z maszyny :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się że maszyna się sprawdza!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze muszę się trochę nauczyć ją obsługiwać ale jesteśmy na dobrej drodze do harmonijnej współpracy :D

      Usuń
  3. Fajna torba, nowa maszyna cieszy. fakt. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. kochana a zdjęcia maszyny przy pracy to gdzie?
    torebka śliczna! próbki metek także :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następny post pt "pracownia" będzie zadedykowany Tobie :*

      Usuń
  5. Metki wyglądają profesjonalnie, a na tego haftowanego manekina to się wręcz napatrzeć nie mogę - czy to jest jeden z gotowych wzorów w maszynie?

    Świetnie że maszyna się sprawdza nawet przy potencjalnie problematycznych zadaniach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak maszyna ma sporo wszytych piktogramów :D i można je zaprogramować do szycia w dowolnej kolejności :) np 2 parasolki, manekin, kotek, baranek, kotwica, auto, itp i itd :)

      A potem to wszystko zapisuję w pamięci i ona szyje ten sam wzór za każdym razem jak go włączę :)

      Usuń
    2. Matko! Teraz to już Ci tak zazdroszczę, że nie wiem :)))) Zdradzisz ile ten cud kosztował???

      Usuń
    3. Mój mąż umie się targować :)

      Kupił tu http://eti.com.pl/ :)

      Usuń
  6. Torebka super, moje kolory :))))) A najfajniejsza jest metka, a właściwie hafcik ;) A z próbek metek najbardziej podoba mi się ten malutki manekin :)
    Widzę, że lamowałaś narożniki? Ja nie lubię kątów prostych, więc zawsze sobie ułatwiam życie i robię rogi zaokrąglone :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No następna chyba będzie okrągła - bo namęczyłam się wczoraj że ho ho! :)
      zobaczymy - dziś jeszcze jedno podejście :)

      Usuń
  7. Torba super. Prezent dostałaś taki, że tylko skakać z radości pod sufit- już widzę, co się będzie działo. Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz Manita to chyba za tą Majorkę :) ale teraz to absolutnie jej już nie żałuję :D

      Usuń
  8. Torebka bardzo ładna i przy tym praktyczna, bo na zamek. No i z Twoim autografem :))))
    W wolnej chwili zapraszam na mojego bloga i ostatni wpis - pozwoliłam sobie o Tobie wspomnieć - uśmiechniesz się :))))
    Pozdarwiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki! :)

      już do ciebie lecę!! :D

      Usuń
    2. byłam, uśmiałam sie ale czad!!! :D

      Usuń
    3. :)))
      Jak będę potrzebowała rady w kwestiach technicznych - zwrócę się do Ciebie - co dwie głowy to nie jedna :) hehe
      Pozdrawiam!

      Usuń
    4. hahaha mam nadzieję, że będę umiała pomóc :D bo ja tylko tydzień dłużej mam tą maszynę :D

      Usuń
  9. Fajna torebka, ale podkładka podoba mi się najbardziej! -taki mój patchworkowy bzik;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha wiedziałam :D
      ja tam dążę do tego by moje podkładki były tak perfekcyjne jak Twoje! :D

      Usuń
  10. Bardzo ładna i bardzo profesjonalnie zrobiona:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna torebka :) Starannie uszyta i z zamkiem! Extra :) Metki super handmade super :) Czekam na kolejne cuda :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też czekam D: aż będę mieć wolną chwilę i wenę! :D Ale Karolina B-craft tak mnie nakręciła znów na patchwork, że być może coś w ten weekend powstanie :D

      Usuń
  12. ładna torba :) a maszyna mega wypasiona i cały szyjący szczecin ci teraz zazdrosci :P a najbardziej - ja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahah możesz częściej do mnie wpadać:D

      Usuń
  13. you have a great blog ^ ^
    you want to follow each other?
    follow me and let me know with a comment
    and follow you too :))


    kisses
    http://lemonchicbeautyfashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładna torba, no i podkładka pod mysz. Widzę, że przydały się czcionki w nowej maszynie- super, popieram podpisywanie swoich prac. Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, czcionka wypasiona :) wszystkie ubranka Gabrysi do przedszkola będą miały profesjonalne metki ! :D

      Usuń
  15. Podkładka śliczna a torba -fantastyczna.Zdolna z Cibie kobietka.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna torba i cała w moich kolorach:) czekam na recenzje maszyny, wprawdzie takiej sobie nie sprawię ale chcę wiedzieć jak fajnie się na takiej szyje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Kochana :D recenzja będzie ale jeszcze chwilka, bo nie miałam okazji wszystkiego na niej popróbować :D

      Usuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)