czwartek, 25 lipca 2013

Szczeciński SAL - lipiec

Witajcie, 

dziś na szybko prezentuję efekty lipcowego wspólnego szycia z www.szczecinszyje.blogspot.com :)

Zadaniem na lipiec, po bluzce i torbie, która stała się w moim otoczeniu dosłownie hitem- uszyłam ich już 5 a następne w kolejce czekają :), było uszycie fartuszka - dowolnego :)

Ja niestety nie uszyłam jeszcze sobie heheh ale mam jeden na wykonanie zadania, który już poszedł w świat. Jest ozdobą pewnego mężczyzny, który świetnie gotuje i do tego zna się na winach od podszewki :)

W planach jeszcze fartuszek dla mnie i dla Gabi do przedszkola, ale kiedy ja to uszyję?? generalnie czasu brak... a ostatnio dużo się dzieje...

No ale proszę Państwa oto fartuszek :)

Z góry mówię, że jest równy, tylko okazało się, że moja Mela jest ciut asymetryczna w pewnym newralgicznym miejscu hehehe




:)

25 komentarzy:

  1. Super fartuszek do zadań specjalnych i z brytyjskim motywem : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :D taaaak kolega ma sentyment do Wysp :)

      Usuń
  2. Szalejesz Paula ;) Jak Ty to wszystko ogarniasz???
    Fartuszek świetny, bardzo mi się podoba kieszonka :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ostatnio nie ogarniam :P rozbuchało mi się życie towarzyskie i czasu za mało na szycie :)
      bo ja bym chciała jeszcze więcej :D najlepiej, żeby od razu się materializowało po wpadnięciu do głowy kolejnego pomysłu :)

      Usuń
  3. ooo fartuszek do przedszkola! to jest myśl!
    i jestem pod wrażeniem ilości uszytych :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D
      mam w głowie fajny wzór, gdzie górne szelki są od razu regulowane przez dolne zapięcie na biodrach... hmmm nie wiem jak to opisać :D więc pewnie niedługo pokażę :)

      Usuń
  4. Fartuszek świetny, sama myślę o uszyciu fartuszka dla córci :) Ale póki co uszyłam jej dziś patchworkową sukienkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super!! czekam z niecierpliwością, żeby zobaczyć sukienkę! :D

      Usuń
  5. Jak brytyjsko! To musi być straszne mieć tyle życia towarzyskiego, kiedy w domu czeka arcy-towarzyski Horizon:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi sie podoba fartuszek

    OdpowiedzUsuń
  7. Suuper fartuszek :) Na prawde baardzo fajny meski :) Milego Dnia Wam zycze :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki!! :*
      miłego wieczorku - u nas dziś ukrop...

      Usuń
  8. Paula - jesteś moją idolką! Nie wiem kiedy Ty na to wszystko znajdujesz czas. Potrafisz się teleportować w czaso-przestrzeni? A może w jakiś cudowny sposób rozciągasz dobę do 28 godzin? Już wiem - klonujesz siebie i podczas gdy jedna Ty zajmuje się wszystkim i jeszcze prowadzi życie towarzyskie - druga Ty cały czas coś szyje??? Nie pojmuję. Ale gratuluję zacięcia i wspaniałej organizacji!

    Fartuszek elegancki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahah no co ty?? :D nawet nie wiesz jaka ja ostatnio leniwa jestem heheh :D

      co tam moje małe prace w porównaniu z Twoimi pięknymi narzutami?? :D

      Usuń
  9. SAL zaliczone :-) A przy okazji powstało coś fajnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak - pomysł na prezent sam wypłynął :D

      Usuń
  10. Super. W prostocie siła. U mnie w końcu maszyna ruszyła . A czasu brak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo to się będzie działo :D czekam na Twoje genialne pomysły!!@ :D

      Usuń
  11. Jak mi się ta kieszonka podoba... też przez sentyment :)))
    Fajne kolory :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)