wtorek, 25 czerwca 2013

Jestem patchworkową gwiazdą!!

:) była kiedyś taka grupa, ale niestety coś ostatnio mało aktywna...

Zawsze chciałam spróbować uszyć patchworkową gwiazdę, ale przerażało mnie zszywania trójkątów - jakoś nie miałam do nich ręki... a może po prostu musiała przyjść odpowiednia pora :)
W każdym razie dojrzałam :) i uszyłam :)

Nowa właścicielka obserwowała od samego początku proces powstawania poduchy.
Nie bardzo była przekonana do mojej koncepcji... chyba była nastawiona na bardzo bardzo prosty wzór... co jakiś czas tylko wtrącała -" Ło matko i po co tyle tych małych elementów zszywasz" :)
No ale ja wiedziałam swoje... mówiłam, że jak już się coś robi to trzeba być do tego przekonanym od początku do końca :)

I z takim przesłaniem powstała moja zielona gwiazda :) z nadzieją na kolejne, które już zamówione :)
Bo nowi właściciela z tego co mówią są bardzo pozytywnie zaskoczeni tym, że pasuje do nich do salonu :)






Zapraszam również na nasz szczeciński szyciowy blog, gdzie regularnie dodaję swoje posty :)

22 komentarze:

  1. Nigdy jeszcze nie uszyłam gwiazdy, chociaż w trójkąty się trochę bawiłam. Brakuje mi wyobraźni przestrzennej do patchworkowania, lepiej wychodzą mi kwadraty:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i nie napisałam najważniejszego: uszyłaś śliczną poszewkę!

      Usuń
    2. oj coś wierzyć mi się nie chce, że nie dałabyś rady :)

      Usuń
  2. No i wyszło super, ja jeszcze przed , ale już blisko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie dobrze!!!
      patchwork jest the best! :)

      Usuń
  3. Suuper podusia :):) Baardzo podoba mi sie ten zielony kolorek :):) Masz juz niezla wprawe w tych podusiach :):) Pozdrawiam

    aaa widzialam sukieneczke jak uszyc :) Rowniez sprobuje ,podejme sie tego wyzwania :):),ale najwczesniej dam rade w sobote sie do tego zabrac. Suuper minki robi Twoja malutka :):) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) tak poduszki chyba szyję najczęściej :)

      trzymam kciuki za cudną sukienkę! :)

      Usuń
  4. Ty jesteś patchworkową gwiazdą! dla mnie mistrzyni świata.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie to wygląda - podziwiam. Ja tam jeszcze nie dojrzałam do takiej precyzyjnej pracy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też się bałam gwiazd... ale uleżało się w głowie i po prostu musiałam wreszcie spróbować :)

      Usuń
  6. Świetne są te zielenie! Trochę nietypowo jak na gwiazdkę z nieba, ale kto powiedział że ma być tradycyjnie?... :) Bardzo ładna praca. Ciekawa jestem co będzie na kolejnych poduchach do kompletu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że Ohio Star Block :) bardzo tradycyjny ale kolorystycznie zgra się więc będzie ładny komplecik :)

      Usuń
  7. Gwiazda świetna ci wyszła,jak i cała poducha.Uwielbiam wszelkie zielenie,podoba mi się!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) nowa właścicielka wybrała tkaniny a ja resztę :)

      Usuń
  8. pzreslicznie wyszła pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest bardzo apetyczna. Jesteś gwiazdą, Paulino!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach jeszcze żebym w to zaczęła wierzyć... jak to mówią chcieć to móc!! :D

      Usuń
  10. Super poducha!Lubię ten wzór♥a Ty jesteś najprawdziwszą gwiazdą♥Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)