czwartek, 13 czerwca 2013

Prosty i siwy :)

Taki miał być sweterek z założenia :)

Przerobiony z rozmiaru 36 na 98 :) 
rękawy jeszcze ciut za długie... ale robiony bardziej z myślą o jesieni...

Zamszowe kieszenie jakoś tak w ostatniej chwili mnie natchnęły... miały być patki na łokcie no ale są kieszenie :) a dziecię bardziej z tego zadowolone :)
na kieszenie poszedł materiał z ostatniego SWAP szczecińskich maniaczek szycia :D a nikt nie chciał tego kawałka obiciowego materiału hehehe :)

Oprócz tego są jeszcze inne rzeczy uszyte ale czekam na pogodę by zdjęcia ładnie porobić i cały zestaw od razu pokazać :D





25 komentarzy:

  1. Alee fajny sweterek :) Zazdroszcze talentu w szyciu ubran :) Bo taki sweterek to z checia bym uszyla dla malej :) Zawsze mam problemy ze znalezieniem jakiegos. Pozdrawiam :) Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana jeśli ma się overlocka lub chociaż ścieg overlockowy w maszynie to taki sweterek to 30min roboty :D serio serio :) w sumie nawet zygzak by wystarczył... dokładasz do tkaniny wcześniej przygotowany wykrój podstawowy (np na podstawie dobrze pasującego t-shirta) wycinasz, zszywasz na ramionach, wszywasz rękawy i zszywasz jednym szwem rękaw z resztą sweterka :) obrzucasz górę żeby przy szyi ładnie wyglądało i GOTOWE :D

      Usuń
    2. No wlasnie ja nie posiadam overloka. Ale mnie zaciekawilas nim ,musze poszukac na necie jak dokladnie wyglada on ,moze i mam w maszynie go, a nie wiem o tym :)Jak to sie mowi : Czlowiek caale zycie sie uczy :) Pozdrawiam :):)

      Usuń
  2. Sweterek jest fantastyczny, Ty to masz talent, a córcia szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki!! chociaż ja zawsze twierdzę że to to nie talent tylko upór :D
      spróbuj :) następny przerobiony sweter obfotografuję i same zobaczycie jakie to proste :D

      Usuń
  3. Uwielbiam wchodzić na bloggera i zobaczyć, że jeden z ulubionych blogów ma nowy wpis :) (wazelina poziom hard :D)
    Śliczny sweterek!


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja codziennie taką porcję wazeliny poproszę :D
      wtedy na pewno zacznę dzień z bananem na twarzy !! :D

      Usuń
  4. Super zdjęcia! I fajny sweterek:) I te minki!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no Gabrysina popisowa mina do zdjęcia :D

      Usuń
  5. Super sweterek. Fajny pomysł z tymi kieszeniami. Widać córka zadowolona, a to najważniejsze :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zadowolona hehehe zadowolona :D
      generalnie tekst pod tytułem : Wiesz co Gabi?? coś ci uszyłam :)" działa jak magiczna różdżka :D w momencie moje dziecko staje się potulne jak baranek, byle by zobaczyć co mama uszyła :D

      Usuń
  6. Świetny sweterek, pomysł z kieszeniami bardzo mi się podoba :) Gabi jest cudną modelką, minka na pierwszym zdjęciu jest rozbrajająca :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Oda!! :D wiesz szycie dla niej to godzinka tylko... ale musze wreszcie tą kieckę od ciebie zacząć zszywać :D teraz coś dla mnie by się przydało :D

      Usuń
  7. sweterek-cudo♥ .....i czekam z niecierpliwością na resztę :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Kasiu :*
      oj ja tez niecierpliwa już jestem :D

      Usuń
  8. Jak Ty swetry przerabiasz? Jest na to jakiś patent? Na zmniejszanie rozmiaru? Mam kilka takich swetrów, które mi się już troszkę opatrzyły i zamierzam je urozmaicić dodatkami, ale na zmniejszanie rozmiaru nie mam jeszcze pomysłu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam patent hehehe nastepny przerobiony sweter będzie miał dokumentację :) zobaczysz wszystko :)

      Usuń
  9. super przeróbka :) i pierwsze zdjęcie ale słodziak z Gabrysi :) a ile ma lat ? moja ma 3 lata i 3 miesiące

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja 3 lata we wrześniu skończy :)

      Usuń
  10. Super! ja na razie dziewczątka nie mam, ale już magazynuję swoje stare sweterki co by w przyszłości zmniejszać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zmniejszanie jest super proste a jakie efektowne!! :D

      Usuń
  11. cudowna przeróbka. taka mama w domu to prawdziwy skarb!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)