poniedziałek, 10 czerwca 2013

Ano kupiłam...

A miałam już tego nie robić... przynajmniej na razie :)
przynajmniej do wakacji...

No ale stało się :) jak tylko znajdę chwilkę na szycie tylko i wyłącznie dla siebie, to wykorzystam te piękności ze Szmatki Łatki :)



Będzie tęczowy patchwork do sypialni :)

Bawełniane nici mmmm... :)

Batik ponoć się albo kocha albo nienawidzi... ja zaczynam się do niego przekonywać :)

Tulipany to kolejny motyw na poduchę do mojego salonu - której nie oddam :P


Tu mały wgląd do środka - oczywiście, że to wszystko uszyję jak tylko nauczę się jak sklonować czas lub siebie :)







Polecam osobom, które dopiero rozpoczynają przygodę z patchworkiem - prosto, czytelnie i efektywnie :)

A i jeszcze wełnę tam kupiłam, ale o niej innym razem... pokażę od razu co dłubię małej G. - bo na dzień dziecka rodzicielka uraczyła mnie pięknym tureckim melanżem :)

22 komentarze:

  1. ale zaszalałaś! łał!!! piękne piękne! oczy się same świecą! książka świetna! kiedyś zakupię jak tylko komuś uda się wymyślić eliksir na długowieczność bo mi czasu na wszystko brak ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah ja pracuję nad eliksirem ale jak na razie samo fiasko :D a do etgo leń się przyczepił :)

      Usuń
  2. wspaniałe zakupy !!!
    wspaniałe też dla tego,że wyłącznie dla siebie :)))
    żeby nie było ja z tym przysłowiowym szewcem ;)))
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. baaa :D w końcu urodziny mi się zbliżają więc coś się należy :D

      Usuń
  3. Gazeta ciekawie wygląda, wzór - zdjęcie drugie od dołu wygląda bardzo interesująco a nawet bardzo, bardzo interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok w takim razie cyknę ci więcej fotek i wyślę na maila :D

      Usuń
  4. Zazdroszczę zakupów. Powodzenia w klonowaniu. Jak znajdziesz sposób to nawet za moje oszczędności go odkupię. ( nie pytaj ile mam oszczędności ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe po znajomości podzielę się rzecz jasna free :D

      Usuń
  5. Paula jesteś niesamowita, już widzę że za chwilkę pochwalisz się nowym tęczowym patchworkiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah nieeee no nie znowu za chwilę :D hehehe na razie piętrzą mi się zaległości... a tkaniny korcą oj korcą :D

      Usuń
  6. Ech....rozmarzyłam się o takich szmatkach...:). Zapraszam Cię po wyróżnienie :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale rarytaski sobie sprawiłaś:):) ja należę do tych którzy kochają batiki:) magazyn sobie przywiozłam i podzielam Twoje zdanie - fajny numer! A jak już wypróbujesz klonowanie to mam nadzieję, że się podzielisz tajemną wiedzą jak to zrobić bo chętnie bym skorzystała:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem Kochana - to ja "przez ciebie" te batiki kupiłam :D

      Usuń
  8. Na sklonowanie czasu lub siebie tez chetnie bym się zapisała,bo wciąż mi brakuje godzin w dobie ;) Szmatki,łatki mają piękne wzory i kolory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki - jak się uda dam na pewno znać :D ja nie z tych co skrywają dla siebie takie sekrety :)

      Usuń
  9. Suuper gazetki :) Aaa material z tulipanami BOSKI :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, właśnie szukam jakiegoś fajnego haftu krzyżykowego z tulipanami :D ale mam same wielkie a chcę by był takiej wielkości jak róża - ok 10x10cm :)

      Usuń
  10. Zaszalałaś, życzę wiele chwil tylko dla siebie i czekam na efekty:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję!! też się nie mogę doczekać :D

      Usuń
  11. Super zakupy.Piękne kolorki. Uwielbiam Quilty. Moje zakupy mają być jutro i od patrzenia nie mogę się doczekać własnych. Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)