wtorek, 4 czerwca 2013

II SZCZECIŃSKIE SPOTKANIE SZYCIOWE

W poniedziałek, tj. 3.06 odbyło się II Szczecińskie Spotkanie Szyciowe. 

Dzięki Dorocie i gościnności Kapitana statku wycieczkowego Dziewanna miałyśmy iście marynarską scenerię tuż przy nadbrzeżu Odry :) wiecie dla mnie to cud, miód i maliny a Gabrysia jak tylko usłyszała, że idziemy na statek to swoją grzecznością matkę w osłupienie wprowadzała :D byle by pójść, rzecz jasna... córeczka tatusia jak bum cyk cyk :)

Na spotkaniu stawiło się 18 duszyczek z przychówkiem (dzieci szt 7 + mężowie szt 2 :)
Pogoda dopisała i wyszło słońce!! dzięki czemu bez problemu mogłyśmy zrobić kilka fotek w naszych SAL'owych bluzkach bez obawy, że nabawimy się zapalenia płuc :)

Zresztą same zobaczcie :)
Fotki grupowe robiła Justyna (zobaczcie jakie maskoty szyje! ) aparatami: LongRedThread i Jolci :)




Gabrysia w nowej kreacji :D zmieniłam zdanie i tej tuniki jednak nie sprzedam :)
W ogóle to bardzo żałuję, że nie zrobiłam Młodej zdjęcia podczas robienia nam zdjęcia grupowego :) Mała stała obok Justyny na nadbrzeżu i papugowała co ta robiła :) hehe wiecie moja córa ma lekkiego bzika na punkcie robienia zdjęć :) no nic następnym razem będę mądrzejsza :) a kolejna okazja już we wrześniu! szczegóły na fb i blogu www.szczecinszyje.blogspot.com :)

A jak wasze majowe bluzki?? wiem, że co poniektóre się zgłosiły ale jakoś nie widziałam zdjęć gotowych kreacji :( jak przegapiłam to proszę o skarcenie i podlinkowanie - będę dozgonnie wdzięczna :D bo coś ostatnio czas przez palce leci :)

A zapomniałam jęszcze napisać, że oprócz spotkania było tzw SWAP materiałów i przydasi :) a oto moje łupy :) plus 4 Burdy rocznik 2007/2008 które dorzuce jutro bo zapomniałam zrobić foty :)






To na dole to 2m flizeliny od Kingi!! :D teraz niestraszne mi będzie obszywanie kołnierzyków :D i może wreszcie torbę dokończę...

8 komentarzy:

  1. Suuper ,ze udalo sie Wam tak spotkac :):) Super fotorelacja :):) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) no faaaajnie było :) Aga a ty przyjeżdżasz do Szczecina w sierpniu?? bo nie odpisałaś mi na maila a to już czerwiec - trza kwatery zabookować jak coś :)

      Usuń
    2. Napisalam Ci meila :) Wlasnie sie pytalam w nim co z tym pokojem. No nic czekam na odpowiedz :)

      Usuń
  2. Super zdjęcia:). Ja czekam niecierpliwie na krakowskie spotkanie:). Co to jest SWAP? Bo ja zielona jestem :(.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SWAP to inaczej wymiana :) w naszym wypadku materiałów i pasmanterii :)

      Usuń
  3. Fajny pomysł z takim spotkaniem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)