niedziela, 2 czerwca 2013

Będzie więcej męskich wykrojów !! :)

Moi drodzy bardzo dziękuję Wam wszystkim za wsparcie kwietniowo/majowej akcji " Chcemy więcej męskich wykroi w Burdzie" :)

Akcja poniekąd zakończyła się sukcesem... co prawda nie takim jakiego oczekiwaliśmy, a jednak jak to mówią, nie ma tego złego, co na dobre nie wyjdzie :)

Burda generalnie akcję olała, od samego początku dali do zrozumienia że ich to nie interesuje... mimo zebranych 508 petycji nie zmienią swego stanowiska o nie zwiększaniu ilości męskich wykroi... na mój gust generalnie czują się monopolistą...
Mówi się trudno, bo lukę dla siebie widzi tu Papavero.pl! :) gdzie uwaga uwaga... będzie można ściągnąć wykroje on line ZA DARMO!! :)









Jak dla mnie to o wiele lepsze rozwiązanie :) bo gubię się w tych nakładających się na siebie wykrojach w Burdzie... a tak się wydrukuje i po prostu wytnie :)

Poza tym moje ostatnie 3 wykroje z tej gazety okazały się totalnym niewypałem :( i nie mówię tu tylko o złej rozmiarówce... bo wdł Burdy mam rozmiar 38, a w rzeczywistości wykrawam ich wykrój 36 i nie dodaję zapasów na szwy - wtedy jest ok :)

W zasadzie chyba do tej pory kupowałam Burdę, bo lubiłam popatrzeć na ładne zdjęcia i myśleć, że ja kiedyś to wszystko uszyję :) Jednakże odkryłam niedawno (! skaranie boskie!) Pinterest i on zdecydowanie moją wyobraźnię zadowala :)


Jeśli nie Burda to co??

Otóż zaczęłam sama tworzyć wykroje! :) 
Na razie na Gabrysię, ale pewnie i na mnie przyjdzie czas :)
W internecie pełno jest porad jak zrobić na siebie wykrój idealny (pisała m.in o tym Oda W-z na blogu szczecinszyje.blogspot.com).
Jeśli ktoś nie ma głowy do mierzenia i liczenia, są również i inne opcje (o których nota bene tez pisała Oda :)

Oda wyszukała w internecie, że na dzień dzisiejszy męskie wykroje można ściągnąć tu:
  • darmowe wykroje i tutoriale (po angielsku) na freeneedle.com -> KLIK
  • darmowe męskie wykroje (po rosyjsku) na leko-mail.ru -> KLIK
  • płatne męskie wykroje na leko-mail.ru (pakiet 10szt kosztuje 5 EU) -> KLIK
Oczywiście te strony mają również wykroje kobiece i dziecięce :) 
A poza tym jak zwykle zapraszam na naszego szczecińskiego bloga, bo co tydzień w poniedziałek, ukazuje się post z inspiracjami, tutorialami, darmowymi wykrojami :) 
Jak to mówią "czego nie ma w internecie tego nie ma na świecie" :)

I przypominam, że jutro w Szczecinie odbywa się II Szczecińskie Spotkanie szyjących :)



Szczegóły na fanpage'u SzczecinSzyje :)

10 komentarzy:

  1. zobaczymy jak im to pójdzie, w dobry moment, że tak powiem wskoczyli:)
    PS. wykorjów nie wykroi
    http://www.aztekium.pl/przypadki.py?site=1

    OdpowiedzUsuń
  2. no zobaczymy zobaczymy :) moment mają idealny - ale czy to wykorzystają w 100% ? :) bo oglądalność na bank im teraz skoczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, byłoby fantastycznie! Mogliby wprowadzić zakup gotowych arkuszy, bo sklejanie ściągniętych jest dla mnie dobijające;)
    A Burda, cóż ... i tak coraz rzadziej kupuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę się pod tym podpisać - już chyba wolę burdowy galimatias na arkuszu wykrojów niż to sklejanie...
      Męskich ciuchów nie szyję, ale ciekawi mnie czy papavero dotrzyma słowa :)

      Usuń
    2. no ja sklejam przezroczystą taśmą :) wygodne to to nie jest ale ile się tak naprawdę pracuje przy odrysowaniu wykroju :)

      mam nadzieję, że papavero stanie na wysokości zadania :)

      Usuń
    3. Jednego wieczoru z burdy mogę odrysować z 5-7 wykrojów. A jak mam sklejać po kartce to jeden na wieczór ;)

      Usuń
  4. Jeej zniklam na kilka dni a u Cieebie tyyle sie dzieje :) Widzialam tunike malej :) Gwiazdeczka ubrana w gwiazdki :):) Mam nadzieje ,ze wszystko sie uda z tymi wykrojami :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :) Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam jeszcze uszytą drugą tunikę i torebkę dla małej :D tylko nie mam kiedy zdjęć zrobić :)

      Usuń
  5. I ja się cieszę, że przynajmniej taki efekt udało nam się uzyskać walką o wykroje. Wystarczy teraz czekać i obserwować poczynania papavero :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No cóż na męskie wykroje też by się narzekało nie ma co. kobietom nie dogodzi każda chce soś innego.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)