czwartek, 6 czerwca 2013

Kolejny BLOG HOP zapisy :)

Witajcie,

niedawno brałam udział w zabawie - Say it with flowers :) czyli tzw. blog hop u MadammSam ze strony Sewwequilt.com  :)
Zabawa była przednia - bardzo mobilizująca, a co najważniejsze poznałam naprawdę wspaniałych ludzi, którzy stali sie inspiracją do jeszcze większego zaangażowania w szycie :) 
to naprawdę daje dużo radości :) 
i niezłego kopa do pracy nad sobą :)

No więc u MadammSam trwają zapisy na kolejną edycję - tym razem świąteczną!! :)
Tak, tak, w połowie lata mamy mieć święta :)

Jak dla mnie super idea, bo zawsze można cos podpatrzeć i przez kolejne kilka miesięcy zrobić rodzinie i przyjaciołom super prezent bożonarodzeniowy :) Bo co mi po inspiracji, którą znajdę 15 grudnia... nie ma opcji, żeby się wyrobić :)

Kto ma ochotę niech się zapisuje! 
Gwarantuję dobrą zabawę :)





Poniżej kilka inspiracji z roku poprzedniego...




Pamiętajcie to może być cokolwiek :) 
szyte, dziergane, wyszywane... :)

Chodzi o dobrą zabawę i poznanie innych ludzi o podobnych zainteresowaniach co my :)


Ja już się zapisałam! :)

5 komentarzy:

  1. Podoba mi się ten pomysł!:D No bo tak jest że jak nie obejrzysz się w październiku a najpóźniej w listopadzie to jesteś skazana na grudniową gorączkę bo trzeba wszystko na już mieć zrobione. No i wspólna akcja bardziej mobilizuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. I znow się spotkamy :D Już się cieszę na ten blog hop :) Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomyślę i może się skusze. Poczytam.

    OdpowiedzUsuń
  4. A na mnie nie podziałało :( :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Baardzo fajny pomysl :) Tak przynajmniej sie wyrobie z przygotowaniami na swieta :):) To Ja mykam na ten blog zajzec :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)