piątek, 12 października 2012

KCWC DAY 5 - bielizna na szczupłą dziewczynkę

Dziś w planach było co innego do uszycia, ale jak poczułam ten mróz rano, to już wiedziałam co dziś powstanie. Strasznie irytuje mnie, że na rynku jest bielizna która mogłaby być dla małych grubych smerfów :(

Majtki za luźne, a podkoszulki krótkie i strasznie szerokie - dlatego powstał dziś komplet wery bery romantic dla szczupłej dziewczynki :) a tak to się przyjemnie szyło, że mam skrojony jeszcze jeden komplet gotowy do wykończenia. 

Dziś już raczej nie zdążę, bo piątek to u mnie dzień porządków :) 
no i Gabi już w domu...  


 a wy w jaki dzień sprzątacie ?? :)










Testowanie wytrzymałości - wszystko ok - nic sie nie zwija ani nie wpina :D




4 komentarze:

  1. śliczne!!!!! po prostu prześliczne!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :Da też jestem z efektu zadowolona :D

      Usuń
  2. Bardzo fajny komplecik!
    Miałam zawsze ten sam problem z bielizną dla Młodej :)
    Wysokie i szczupłe dzieciaki najwyraźniej mają latać bez:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobny problem ;) Wszystko Mani z tyłka spada! Nie ma to jak szyjąca mama!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)