niedziela, 14 października 2012

KCWC DAY 7 jesień jesieńa za pasem zima...

No i stało się - koniec tej edycji KCWC...ojj ale jak ja się cieszę, że się przełamałam i wzięłam udział :D

a ile jeszcze projektów mam w głowie fiu fiu :D
swoją drogą to najlepsze pomysły przychodzą mi do głowy jak Gabryśkę usypiam hehehe myślę wtedy intensywnie 
żeby też po ciemku nie zasnąć hehehe

no dobra dzień 7 zakończony oto uszytek (w planach jeszcze komin, ocieplacze na nogi i rękawiczki do kompletu- koniecznie  
W TYM TYGODNIU bo inaczej w łeb se strzele :)


czapka uszyta jest z 2 warstw materiału - w środku bawełna, żeby zimą włosy się nie elektryzowały 
no i trochę za długie uszy mi wyszły :D

Gabi wygląda jak młoda fioletowa żyrafka :D:D:D



najfajniejsze było to że młoda cały czas podglądała co ja przy maszynie majstruje i pytała się:
 mama to dla mnie? czy to dla mnie

hehe niecierpliwa bestia :D 


no i jak wreszcie skończyłam to z dziką radością mi ją wyrwała
i stała przed lustrem gadając do niego, że to jej, i że mama uszyła hehhe szkoda, że mi się wtedy baterie od aparatu ładowały ;\ 
ale kamerą nagrałam, bo inaczej mi nie uwierzą, nie? :D

złapana w biegu na klatce schodowej :)

Gabrysia w czapie :)


 

6 komentarzy:

  1. Jaka super czapka!
    Ciekawe czy moja 5-latka w takiej by chodziła :)
    Pozdrawiam z Krakowa
    Aneta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najlepiej sprawdzić na młodej pannie :D
      ja widziałam dziewczynki nawet 7\8lat w podobnych czapach, ale co dziecko to dziecko, wielka niewiadoma chwilami :D

      Usuń
  2. Korzystałaś może z jakiegoś internetowego wykroju?? Czapka wyszła cudnie, chętnie bym dla mojej małej taką uszyła. Wyrosła już z tych malutkich a w sklepach czapki dla dzieci +2latka nie są już wiązane. A my potrzebujemy wiązanej :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie jak też lubię wiązane na zimę :)

      niestety za wyrój posłużyła mi czapa z tamtego roku,dodałam po 2 cm i wyszła taka oto :)

      ale kochana w sieciówkach są wiązane czapy - chociażby w H&M tylko tam nie można kierować się ich rozmiarówką, bo moja na przykład nosi ich sweterki 6-9m, tak samo czapa która za wzór służyła... a jakby nie było 25 miesięcy już nam w piątek stuknie :)

      Usuń
  3. Nailaa dziękuję, że mnie odwiedzasz i zawsze tak miło komentujesz moje posty :) Nie mam pojęcia kiedy Ty znajdujesz czas na szycie, opiekę nad małą i jeszcze odwiedzanie blogów. Ja ostatnio poległam na tym gruncie całkowicie. Zmęczenie dało się we znaki i musiałam odłożyć blogowanie. Teraz zbieram siły i mam nadzieję odwiedzać wszystkie moje ulubione blogi bardziej regularnie.
    Czapeczka świetna ja ostatnio zaszalałam i kupiłam Antkowi kombinezon z uszkami :D Bardzo mi się podobają takie stylizacje na zwierzaczki. Pewnie Twoja Gabrysia wygląda uroczo :) Nie mogę się doczekać kiedy nam ją pokarzesz w nowej czapeczce :)
    Pozdrawiam Was serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję kochana :)
      chociaż są lepsze agentki ode mnie :D
      no bo ja mam tylko 1 dziecko (na razie :) które na dodatek znika mi na kilka godzin w mini przedszkolu...

      no nie umniejszajmy zasług Gabrysi :D
      mam wyjątkowo bezproblemowe dziecko (zazwyczaj...), które potrafi przez pół godziny niestrudzenie robić matce lody\kawę\tudzież inny obiadek w swoich małych kubeczkach i filiżankach, a matka w ty czasie sprawdza pocztę, dodaje nowe zdjęcia na fb, gada z koleżanką przez gg czy depiluje sobie nogi (tak tak zdarzyło się heheh :)

      no więc jak ja to robię??
      jako dobry manager gospodarstwa domowego mam plan i nie dopuszczam myśli że nie zostanie on zrealizowany :D

      ty też jesteś managerem domowym i to zależy od ciebie jak będzie wyglądał Twój plan :)

      i pamiętaj: chwilowy spadek formy jest po to, ze trzeba nabrać sił przed wielką mobilizacją :D

      Usuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)