wtorek, 9 października 2012

BLUZKA - Burda 10\2012 i Gabrysiowe legginsy do kompletu

Pierwsza bluzka jaką sobie uszyłam :D generalnie polubiłam dzianiny - a tą jak zobaczyłam w hurtowni z tkaninami to się nie mogłam oderwać - niestety zdjęcie nie oddaje całego jej uroku...

Miło jest szyć dla Gabrysi, ale duma jaką poczułam gdy założyłam własnoręcznie sobie samej uszytą bluzkę - bezcenna :D 

aż przemkło mi przez głowę, że teraz to ja tylko będę sama sobie szyć, a nie kupować w sklepie hehehe no bardzo miłe uczucie :)



Do kompletu z moją bluzką powstały getry dla Gabrysi.



10 komentarzy:

  1. bluzka śliczna, ja się jeszcze nie odważyłam żeby sobie bluzkę uszyć :-((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja długo się obwąchiwałam z myślą o uszyciu bluzki... ale teraz to trochę żałuję że tak późno :) no ale wcześniej to czasu nie mialam tyle co teraz :)

      trzymam kciuki szyj i pokazuj :*

      Usuń
  2. bluzka świetna!! pięknie uszyta a dzianinka faktycznie kusząca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet nie wiesz jak żałuję że nie kpiłam jej więcej -a teraz pewnie jej już nie będzie :(

      Usuń
  3. No to wpadłaś po uszy kochana - teraz już przed każdym ciuchowym zakupem będziesz się zastanawiała czy nie uszyłabyś tego lepiej :)
    A bluzeczka wyszła pięknie - uwielbiam kopertowe dekolty...

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam - proszę się zgłosić po otrzymane wyróżnienie :) ewa

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzeczka świetna a ty wyglądasz w niej cudnie:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję dziękuję aż się zarumieniłam :D

      Usuń

Dziękuję za wizytę :) Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad, w postaci komentarza :)